İyi ki Doğdun Çılgın Hatun

Kasım 17, 2006

Enjoy The Silence Depeche Mode tarafından Aylin için seslendirilmiştir :)

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. Oh my little girl!!! Bu meşaş sanırsam benim için. Gel bir de evdekilere sor iyi ki mi doğdum yoksa neden mi doğdum?
    Teşekkür ederim Hendencim.Sen de doğumgünü kutlama merkezi olarak blogculuk hayatına devam ediyosun bakıyom..:)))
    GENÇ!!! olduğum yıllarda çok sevdiğim bir gruptu bu. Bişi mi ima etmeye çalışıyon yoksa. HE NE DEMEK İSTİYON SEN? JUSTİN TİMBİRLEYNK felan da çalabilerdin. Hamiyet Yüceses'den bir şarkı da hediye edebilerdin gerçi..Ho ho ho..
    Duygulanmicem. Ağlarsam göz altı kırışıklıklarım artıyor. Ayyyyyyyyy yeter artık. Ne gelip duruyo bu doğumgünüm ayyyy. Mısıl mısıl.

    YanıtlaSil
  2. RAPOR:Bi kamyon papatya almış. Evde vazo kalmadı. Fazla vazo istemeye sana geleceğdim dün akşam. Bir de Hülya Avşar tipi bir şapka almış. Ay bi kokoş oldum sorma. Her yanım şapka doldu. Şapkacı tükkanı açacam yakında. İngiltere kraliçesi halt eder benim yanımda. Hıh.

    YanıtlaSil