Kasım 10, 2006

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Saygıyla anıyorum!

    YanıtlaSil
  2. Ben de Atatürk resmi arıyorum blogum için. Kız sen saat 6 da mı kalkıyorsun? Defterimdeki meşaş saatin 6. Ayol napıyon o saatte kalkıp? Ben gece kuşu, bu hatun da sabah kuşu. Horoz henden..:0)

    NOT: İlham gelsin gelmesin yazıyorum valla. Çok mağdur durumdayım ya. Pazar günü ak mı kara mı belli olacak. Ya resil olcam ya vezir. Yine aldım başıma
    bi iş üffff.

    YanıtlaSil
  3. He he. Zorla blog yazıyoruz yani. Farkındaysan ikimiz de günlerdir resim asıp duruyoruz. İki gıdım bişiler yazmak istemiyosun sen de değil mi? Anlıyom ben seni. Ne anlayışlıyım bak bak. :o)
    Tünaydın ayrıca.

    YanıtlaSil
  4. Şükür kavuşturana mı desem ?
    Hele şükür mü desem ?
    Yani umudumu kesmiştim vallahi..
    Ne zaman geldin bilmiyorum ama hoşgeldin Handan..

    YanıtlaSil
  5. Aylin Kidman, yok kızım 10 kasımda başka bir şey yazmayayım da fotoğraf dursun en başta istedim, sonra da vakit bulamadım. Yoksa üüüü, bissürü şeyler yazıcam ben , ho ho ho... (Ay yıl başı havasına mı girdim nedir, noel baba gibi gülüyorum:)

    Hoş buldum Çağlar :)

    YanıtlaSil
  6. Çağlar ismi bitti.. Yaşasın Çocuk..

    Yanlış analamzsan Çocuk diye hitap etmeni rica edeceğim çünük "google2 denilen meretten ismimi yazıp bulanlar oldu.. Bir daha bulunmak istemiyorum..

    YanıtlaSil