Günaydın

Kasım 20, 2006

Aklıma yazacak birşey gelmedi. Okuduğum bir kitaptan alıntı yapmak için onu aradım ama bulamadım. (Ayşegül, kitabın kaybolmasın diye nasıl sakladıysam artık, bulamıyorum bir türlü.)En iyisi kalkıp işlerime koyulayım , zaten güç kaynağıyla uğraşırken çok vakit kaybettim.

Şimdi ben mutfağa gidiyorum, oradan da çamaşırlara. Metehan'ın odasına girdiğimdeyse nasıl kurtulurum oradan bilemiyorum.

Kimsenin sesi çıkmıyor. Günaydınları duyalım bakalım....

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Elvis'in my way'inden ziyade, Elvis'in kendisi daha makbule geçerdi. Kız ne yakımşıklı baksana.
    Ben de recime başladım. Ne kıskancam seni? ha ha hayyyyyt. Sen yaparsın da ben kusur kalır mıyım? İnşallah akşama kadar dayanabilirim. Tansiyonlarım oynuyo ayyyy..Lahmacunlar uçuşuyo gözümün önünde.

    YanıtlaSil
  2. valla ben kalkali bir saat falan oldu, gunaydin ;P

    YanıtlaSil
  3. iyi geceler icin de kullanabilir miyiz? :) Gec gordum de.

    Kursad

    YanıtlaSil
  4. Aylin Presley videoklibini bulamadım, artık resimleri bir araya getirip ben mi klip yapsam ne.

    İyi geceler Emir, günaydın Kürşad :)

    YanıtlaSil