Güneşin Olsun Gönlünde

Kasım 09, 2006



Ve herşey güzel olacak :)

Işıl ışıl bir güne açılsın sabahımız.

Günaydın...

Aç Parantez (İngilizce Öğretmenim Mrs.G'nin kulakları çınlasın, sabah uykulu uykulu otururken sınıfa girer, büyük bir enerjiyle "Good Morning everybody..." diye bağırırdı, tabi bizde pek cevap olmazdı.Bir sabah yine bu manzarayla karşılaşınca dayanamadı artık: "Good Morning dedim be everybody yahu, bi cevap versenize..."

Bu da böyle bir anıydı işte. Kızım sana diyorum :)

Kapa Parantez )

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. GÜNAYYDINNNNNNN GÜNAYYDINNNNNN:)))) ANNADI BENN ANNADI SEN KİME DEDİ :p

    YanıtlaSil
  2. Tünaydındırıdım. Ziyaretçi defterim çalışıyo artık.
    İlham yollasana bana Henden. Resil olcam resil. Ay sen bilmiyosun ne dertler aldım ben başıma. Yazarım bloga yakında. Kocam yakında koyacak beni kapının önüne. Artiz oldum artiz. Hem de şişko bir artiz. Gidip çikolata yiyim bari. Belki kafam daha iyi çalışır.

    YanıtlaSil
  3. Günaydın'ı kaçırdım ben,Tünaydınnnn Handan :)
    Yeniden yazmaya başladığını geç farkettim biraz ama olsun dimi.
    Dönmene sevindim :)

    YanıtlaSil
  4. Bilmem mi? Senin boyun yeter beah. Selvi boylu Henden.Kız bu arada sanki benim boyum kısalmaya başladı. Kilo aldıkça boyum kısalıyo sanki.:)

    YanıtlaSil
  5. iyi geceleeeer desem ben de bağıra bağıra...

    YanıtlaSil
  6. Aylin Monroe, bir ara imzalı fotoğrafını gönderirsin artık bana :)

    Günaydın Kiraz:) Teşekkür ederim.

    Günaydın gece :)

    YanıtlaSil