Bizim Evin Metos Halleri

Kasım 21, 2006

Soru - Problemin çözümünü nasıl yaptınız? Açıklayın. Çözümü yaparken neler hissettiniz?
Cevap- Önce hepsinin fiyatlarını yazdım sonra da topladım ve yazdım ve hiçbirşey de hissetmedim.

Soru - Yanıtı kontrol etmenin önemli olduğunu düşünüyor musunuz? Neden?
Cevap- Evet, çünkü yoksa gülen yüz alamam.


Sabah Metehan'ın ödevinden gözüme takılanlar :)

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. :)) her eve lazım bunlardan. Benim oğlanla dün aramda geçen konuşmayı yazayım bende. Kaç gündür aklıma bişicikler gelmiyo.Yine bloga yazı yazmak yerine ,blogun yanlarını süslüyorum. İlkokulda defter kenarlarını süslerdik ya. Aynı öyle.
    Duygusallaşamıyorum da kız. Aç karnına oynayamıyo Aylin. Ayyyy bayılcam açlıktan..Mısıl mısıl .
    Not: Tünaydın baş komtanım.

    YanıtlaSil
  2. :) Çok keyifli yaşlar. Bizimki ne zaman başlayacak sohbete acaba?

    YanıtlaSil
  3. Dayisinin yegeni :) hehehehe.

    Kursad

    YanıtlaSil