Daha Dun Annemizin...

Kasım 03, 2006

Ben biraz daha yanimda kalsin diye burnumun ucundan ayirmak istemezken, kucuk oglusum krese gidecegim diye tutturdu resmen. Her sabah benim kresim acilmadi mi anne diye soruyor, krese gotureceklerini cantasina koyuyor. En sonunda pes ettik. Bugun okuluna gidiyor oglusum.

Annelerin minik ogluslari ne kadar da cabuk buyuyor canim.

konuyla alakasiz not : Cannnn bu bilgisayarin turkce karakterlerine ne yaptin bakiimm....(Unlemi de bulamadim)

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Yeniden yazmana çok sevindim Handan.İyiki döndün...

    YanıtlaSil
  2. TEKRAR YAZMAYA BAŞLAMANA ÇOK SEVİNDİM. HOŞGELDİNNNNNNNNNNN.

    YanıtlaSil
  3. Tesekkur ederim arkadaslar:)

    YanıtlaSil
  4. Amannnnnnnnnn ne iyi ettin de yazmaya başladın kııııııııııı..
    Aman aman göslerimiz yollarda kaldı. Zaten miyopum. Nereye bakçamı da bilemedim ben seni beklerken.
    Oradan bana 2 metre patiska, 4 agraf, 5 metre saten kurdele sonracımaaa laylon çorap .3 numara penti süper ince. Hani şu streçimsi olanlardan varsa daha da makbule geçer. Topluyo ya sağı solu.
    Taktım ben senin bannerına. Ben sana bi banner hazırlim. Çikolatalı bi banner var elimde istersin mi? Yarın börek yapcam. Kıymalı mı yoksa peynirli mi yapayım karar veremedim. Ay süzüldüm kız kaç gündür. Biraz böörek yiyim de kendime geleyim.
    Ben blogspottayım canım. Ama hala şablonla uğraşıyom. Çok gisli topidik scret bi şablon buldum .Ama ben daha da deniştiriyom şablonu. Hazırlansın taciz için çağırırım seni.Ama yazı yazamicem galba, yorumda almicem,kismelere yorumda yazmayabilerim.ayyyyyyyyy sıkıldım gene üfffffffffff.
    he bu arada benim oğlan bu sene ana okuluna gitmek istemedi. Kafası şişiyomuş müzik dersinde, yemek saatinde de zorla yemek yediriyolarmış. Zaten hala borcum bitmedi okula. O parayı kenara ataydım üniversitede raat raat okurdu çocum.AYYYYYYY GİDİYOM BEN. KAFAMI ŞİŞİRDİN HENDEN. NE ÇOK KONUŞUYON SEN..CIK CIK CIK

    YanıtlaSil
  5. Oldu mu Ayşem, sonbahar havası getirdim bloğa. Ben de biliyordum herhalde olmadığını öteki şablonun, vakit mi buldum değiştirmeye ha? Tı tı tı... Biraz böyle gitsin, kış gelince ona göre kar falan yağdırırım artık.

    YanıtlaSil
  6. Bayıldımmmmmmmmmmmmm .Çok hüsünlü olmuş ama çok romentik duruyo..ayy neydi o patiskalar pasenler. böle çok güsel olmuş.
    Ayrıca günaydınnnnnnnnnn. Çay demlendi.Kahvaltı da gecikti. Ben gelirim ayşama doğru.Daha Şişliye gitçem. Öptüm kocamannn.

    YanıtlaSil