Kasım 06, 2006

Fotoğrafların içine gömülmüş bloğun arkaplanını daha iç açıcı hale nasıl getiririm diye uğraşırken Ayşem sana şablon yolladım diye haber vermiş. İnsan daha önce yollar da ben de uğraşıp durmam di mi? Tı tı tı...

Gerçekten bayıldım şablona, hemen kullanıyorum.

İnsanın kendisini tanıyan arkadaşları olması ne güzel.Teşekkür ederim Aylin.

Tamam duygusallaşmaya gerek yok, çekilebilirsin artık :) Ho ho ho...

Hey, hava soğuk, kendinizi denize atmaya kalkmayın, ama sahilde oturup dalgaları seyredebilirsiniz :)

Benzer yazılarım

1 Yorum yap

  1. Reca ederim.:0)Sana beyaz yakışıyo kızım. Koyu renkler de bana yakışıyo. Ben de kararırım yakında. Sesimi de ekleyeceğim bloguma yakında. Şarkı söyleyeceğim. Ho ho ho. ADA SAHİLLERİNDE BEKLİYORUMMMMMMMM. RİCHARD BACH'I GÖZLÜYORUMMMMMMMMMM.
    Aman iyi çekildi bencamin.

    YanıtlaSil