Nice Mutlu Yıllara

Kasım 16, 2006




İyi ki doğdun Can.



Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. günaydınnn :) iyi ki doğdun can :)) bir ömür boyu mutlu, sağlıklı ve sevdiklerinle yaşa :))

    not : handann canım şarkıyı dinleyemedim ben :( media playerda sorun olabilir mi acaba :( ya da sorun benden mi :( neyse öperim seni çok..

    YanıtlaSil
  2. Yok bi sorun olmas. İstediğin kadar mısıldanabilirsin. Hastasın diye mi mısıldanıyosun? Dur ben de mısıldanayım. Bak hapşırırım he. Dün akşam arka arkaya yaklaşık 25 defa hapşırdım. Bir süre sonra kendimi kaybetmişim zaten. Otomatiğe aldım.
    Can beye selamlar saygılar. Allah uzun ömürler versin.
    Kıs bloga ne var ne yok yapıştırıyorum görmüşündür.. Deli kızın çeyizi gibi oldu. Ay ne öslemişim şap şap resim yapıştırmasını. Seni de yapıştırayım bir ara. He he he. Güldün bak güldün. Mısıldıkçı hatun..

    YanıtlaSil
  3. Can enişteye mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil