Huh

Kasım 30, 2006



Sesi (Sadece sesi yani:) harika.



Gözlükleri güzel:)



Komik.



Çikolata...



Matematik profösörü:)



Ayışığı sonatı...

Huh... Oldu mu kızlar? Haydi ben bu kadar fotoğraf buldum. Siz de birinciyi seçiniz. Bir iki yorum görelim bundan istifade biz de.

(Ama Cancım valla ben yapmadım, kışkırttı bu Aylin beni:)

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Ayol benim ne işim olur Hollywood'la felan. Benim için varsa yoksa Türk sineması. Ben bu senden Vahi Öz, Nubar Terziyan, Hulusi Kentmen fotoğrafları istemedim mi Henden? İstemediysem istemedin de.. DEME!!!

    Ben oylamaya başlıyorum. Johnny 10 puan. Gözleri sürmeli hali tercih sebebidir.
    Brad 9 puan. Saçlarının uzun hali tercih sebebidir.
    Şu Latin güzeli 8 puan. Onun ise Melannie Griffithsiz hali tercih sebebidir.
    Ayyyy senin enişte ne dicek bunları görünce.. Blogunu da biliyor senin.
    ( Sefgilim valla ben yapmadım. Ben bu kadının kışkırtması sonucunda bu oylamaya katıldım.)
    Kıs başka kimler vardı unuttum. He bir de Gary Oldman vardı sanırsam. O da iyi bişi.eheh.:o)

    YanıtlaSil
  2. Kıs en tepedeki amcamı çıkartamadım. Thomas Anders mi o? He ayrıca Russell Crowe abim de iyi bişidir. Ama Johnny kardeşimden iyi olmasın da.(Bakar mısın? Adamlardan amcam ve kardeşim diye söz etmeye başladım..:))

    YanıtlaSil
  3. Du bak. Ben bi resmi geçit hazırlayayım. Nostalcik olcak ama..:))

    YanıtlaSil
  4. handan benim bloga bi bak:=)) zima

    YanıtlaSil
  5. handan bu kadar süpper geçit var ... brad'e sadece gözlükleri mi güzel dedin :D yaff hepsi mükemmel :)))) buarada aylin mükemmelsinn :)) yorumlara bayıldım :))) güzel bir hafta sonu geçirmeniz dileği ile...

    görüşürüz.. kocamannnn öpüyorumm..

    YanıtlaSil