Hasan Lâmi Ergül

Kasım 14, 2006

Ne olur anla beni
Koma bu canla beni
Onmaz yaralarım var
Acıma dağla beni

Ben sevdalar çölüyüm
Keder, mihnet gölüyüm
Yaşayan bir ölüyüm
Kerem et sağla beni

Kapına kul olayım
Dilersen kahrolayım
Ellerinde solayım
Umuda bağla beni

Ben sevdalar çölüyüm
Keder, mihnet gölüyüm
Yaşayan bir ölüyüm
Kerem et sağla beni
H.L.E.

Bugün doğum günün. "Yavrucuğum" diyen sesin kulaklarımda. Daha anlatacağım o kadar çok şey vardı ki sana... O kadar çok şey... Sen benim arkadaşımdın. Sırdaşım. Akıl hocamdın. Sadece benim mi? Hepimizin. Bütün dünyadan haberin olurdu. Yaşama bakışın bize kuvvet verirdi. Gülümseten anıların vardı. Hiç bıkmazdık sohbetinden.



Ne zaman bunalsak senin yanımızda olduğunu bilirdik.


Dayıcığım.


Hepimiz seni çok özledik.

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. Şiir harika Handan. Kalakaldım.

    YanıtlaSil
  2. Hendencım tünaydın. Ben diyecek bişiler bulamadım. Şimdi pot falan kırarım. Onçün hiç konuşmayayım.
    Fena oldum gene. 1-2-3 tıp

    YanıtlaSil
  3. DİYECEK BİŞİ YOK..SÖZÜN BİTTİ DUYGULARIN KONUŞTUĞU BİR YAZI OLMUŞ CANIM HANDAN..YÜREĞİNE SAĞLIK..

    YanıtlaSil