Zaman

Kasım 13, 2006

-Saatler kendi kendilerine mi giderler anne? Peki neden bu kadar yavaş gidiyorlar?

diye soruyor şu anda yanıbaşımda Bilgehan. Bilgisayar oynama saatini bekliyor sabırsızlıkla.

Bütün dakikalar farklı değil midir birbirinden? Saatler, günler aynı uzunlukta olmaz söylediğimizin aksine.

Aslında içimizde bir saat var, tüm zamanlar bağımsız, tüm saatler ona hizmet ediyor. O saati ayarladığımızda, bütün işlerimiz tam zamanında halloluyor. Bazen o kadar imkânsız gözüken anlara o kadar uzun işler sığdırmışımdır ki sadece bitiş saatini diye planlayarak, inanamazsınız .

Kölesi değil efendisi olmak gerekiyor herhalde zamanın.

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Hem zamanın hem de vücut kitle indeksimizim efendisi olabilsek.
    Zaman ve yağ oranı sabit durabilse.
    Hayırlı uğurlu olsun yeni yıla dek sürecek çılgın yolculuğun. Kilit tak buzdolabının kapısına. Ben de gidip bi paket doritos panço alayım bari. Canım çekti. Sen de istersin mi? :o)

    YanıtlaSil
  2. Ders dinlemeye calisirken ya da bir cevabi beklerkenki zaman ile, eglenirken gecen zaman neden ayni degil ki? Oysa ikisi de ayni saniye, ayni dakika, ayni saat... Ama birinde saate bakmiyorsun, otekinde gozunu saatten alamiyorsun.

    Zamanimin bosa gitmesini izlemek cok aci..

    Tekrar hos geldin "Handan - the master"

    YanıtlaSil
  3. Evet evet hem zaman hem de yağ oranının efendisi olmak gerek Aylin Minelli.

    Zamanı boşa geçirmemek ama boşa geçmesin diye de kendimizi paralamamak, hayat öyle ince bir çizgide ki onu yakalamak , keyif almak, dönüp baktığımızda güzel bir çok anı ile karşılaşmak.

    Hoş buldum Erol :)

    YanıtlaSil
  4. hahahah baktım yazıya dedim erol buna yorumy azmadıysa ben bişi bilmiyorum anında yazmış ee beklemek çok zor hiç kolay değil.. Beklemenin enteresan tarafı eğer beklenen şeyin olması kesin değilse, ne kadar süre bekleidğini görüp karşındakine kızmak bir yandanda kendini önemsiz hissetmekken, diğer yandan evet bir saniye de olsa o ana az kalmıştır belki diye sevinmek bunlarına rasında da beynin duman çıkarırcasına çalışması aynı andada tamamen bir boşluktan ibaret olması..
    Pardon ya zaman diyorduk di mi ben sanki başka bişi de anlattım gibi:)

    YanıtlaSil
  5. Hımm, bekliyoruz, anladım :)

    YanıtlaSil