...

Kasım 19, 2006

Defender
By Manowar


Ömer Kiltad, kimse dinlemese bile senle ben dinleriz diye koydum bunu.

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. Kimse dinlemese de ne demekmis canim simdi? :)

    YanıtlaSil
  2. Emircim sen de dinlersin diye düşünmüştüm ama pek sesin soluğun çıkmıyor ya yoksun sandım :)

    YanıtlaSil
  3. Aslinda yok gibiydim ama baktim sen bile donmussun ablacim, e bana da devam etmek farz oldu :)

    YanıtlaSil
  4. Evet, bence de farz olmuş, döndüğüne sevindim :)

    YanıtlaSil
  5. Kızım dj mi oldun başıma? Hatun şarkı türkü çalıp duruyor bir haftadır.
    İstek verebilebileyor muyuz?
    Fındıkzade'den Hale,Cale,Lale için ''Batsın bu dünyayı'' çalabiler misin bir ara?
    Ben de vjlik yapıyorum hem. Frank Sinatra'nın klibini bulamadım. Sen de varsa çal bari. My way kabulümdür.
    ÖYLE AÇLIKTAN SEBEP SAF SAF BAKMA .. ÇAL DİYOSAM ÇALCAN. BAK YOKSA ÇİKOLATA RESMİ KOYARIM BLOGUMA.

    YanıtlaSil
  6. Ablacigim benim. Canim benim. Mmmm. En sevdigim manowar sarkilarindan biridir. Kasetin ici nereye gitmisti acaba, kabi duruyor hala herhalde. :)
    Ya iste Defender. Orson Wells'in sesinden. Dark Avenger'da yakisir bundan sonra:) Optum cok, sagol muzik iciiin.

    YanıtlaSil