Temmuz Meydan Okuması 3

Temmuz 03, 2023

 3. Bir anım :

Hahaha, son on sekiz yıldaki bütün anılarım burada zaten de , öncesine gideyim biraz bakiim . 

Çalıştığım dönemde şubeleri teftişe gittiğimde yaşadığım bir kaç şeyi paylaşayım.

Bir şubede bana Müfettiş Hanım demekte ısrar eden şube çalışanına en sonunda 

- Ya ben size Başgişe Bey diyor muyum ,bana Handan Hanım desenize diye patladıydım. Adamcağız da ne diyeceğini şaşırdıydı.

........

Bir keresinde de Etiler Şubes'ndeyim. Bana durup durup teftiş bitsin de sizi mantıcıya götürelim diyorlar. Kardeşim teftiş bitmeden götürsenize ben de yer öğreneyim , kendim gideyim. Bir, iki, üç , öyle çok bunu dediler ki en sonunda 

- Ya arkadaşlar iyi hoş da bir mantıyla satın alınacak insan olduğumu zannetmiyorum, gideceksek gidelim diye cevapladığımda yüzleri karman çorman olduydu :D

.........

Önceleri, nazik, fazla önemli olmayan konuları ortaya dökmeyen bir müfettiştim, sonra baktım ben sesimi çıkartmayınca müfettiş göremedi oluyor, ne bulsam sıralayıp hesap sormaya başladım.

........

Yine bir gün teftişte üstadın odasına uğrayıp iki lâflamaya başlayınca , ekibin üçüncü üyesini de çağırayım dedi üstad . Dahili telefondan aradı, meşgul çalıyor. Bir daha aradı, meşgul çalıyor . Bu ne, bak tek başına kaldı, işi savsaklıyor diye de söyleniyor. Birazdan bana döndü, sizin dahili 325 di di mi dedi, gülmeye başladım. Yok üstad, 325 sizin numara. Onca zaman kendi numarasını çevirip , meşgul sesi duyuyormuş. Bir de kızcağızın günahını alıyoruz oturduğumuz yerden. Neyse doğru numarayı çevirdi, tabi ne hep meşgul çalıyor, kimle konulup duruyosun diye zılgıtı da çektik, hesapların içinde nevri dönmüş zavallım da bize saf saf bakakaldı :)

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. :)) hepsi ilginç.
    İşi iyi ki bırakmışın diyesim var. Liseden sınıf arkadaşım ekonomi bölümünü bitirdi Ankara'da. İmar bankasında müfettişti. Resmen hayattan silindi piyasada yok şu an, psikolojik olarak rahatsızlık geçirdi. Evden adım attırmıyorlar kendisine...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Garanti Bankası'ndaydım. Kolay bir meslek olmasa da arkadaşlarım çok güzeldi. Müfettişlik bana uygundu, şubecilik deli etti, ona dayanamayıp ayrıldım.

      Sil
  2. Ahahaha, seni mantıyla satın alabileceklerini düşünmeleri :)))))

    YanıtlaSil
  3. İş hayatına da "Handanca" enerjik imzalar atmışsın, valla başka türlüsünü düşünemiyorum 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Kısa ve öz bir iş hayatım oldu ama o beş yıl yetti bana :D

      Sil
  4. Kıkırdayarak okudum yine Handan :)

    YanıtlaSil
  5. Ahahahaah müfettiş hanımcığım mantı pek komikliydi. :D

    YanıtlaSil