Sevgili Özlem Temmuz Ayı Çelıncı Hazırlamış Ben de Katılayım Dedim

Temmuz 02, 2023

  1- Kişiliğini tanımlar mısın?

2- Seni mutlu eden şeyler nedir?

3- Bir anını paylaşabilir misin?

4- Ziyaret etmek istediğin yerler nereleridir?

5- Ailen hakkında bir şeyler yazar mısın?

6- Bekar ve mutlu mu? Evli ve mutlu mu?

7- Favori fimlerin nelerdir?

8- Müziğin gücü hakkındaki düşüncen ve tercihlerin nedir?

9- Mutluluk hakkında yazar mısın?

10- En iyi arkadaşların, bu "en" olayını nasıl hakettiler?

11- Kardeşin hakkında ne anlatabilirsin?

12- Favori TV dizin hangisi?

13- Favori kitabın hangisidir ? Neden?

14- Sitilini tanımlar mısın?

15- Eğer kaçabilseydin nereye gitmek isterdin?

16- Özlediğin biri var mı?

17- Kalbini kazanmanın yolları nelerdir?

18- Kendinle ilgili 10 gerçek?

19- Kendini sabote ettiğin olur mu?

20- Ritüelllerin var mı?

21- Alışverişi tek başına mı yaparsın?

22- Yaz aylarında favori içeceğin?

23- Nelere minnettarlık duyarsın?

24- Kendini nasıl şımartırsın?

25- Şu an aklında ne var?

26- Mücadele etmen gerektiğini nasıl anlarsın?

27- Bugünkü ruh halini anlatan smiley, renk hangisidir?

28- Seni üzen şeyler nedir?

29- Hangi hobileri denemek isterdin?

30- İdeal günün nasıl geçiyor?

31- Hangi sınırlayıcı inançlara sahipsin?


Her güne bir soru.

İlk ikisini cevaplayarak başlayayım, diğerlerini günü gününe yazmaya çalışırım artık:)

1. Kişiliğim :

Hımmm. Şu hormonlarımın kafalarına göre takılıp beni ters yüz ettiği günlerde kişiliğim de yamuldu ama :D

İlk aklıma gelen ileri derecede sorumluluk sahibi olmam. Öyle çok sorumluluk sahibiyim ki kendimi unutabiliyorum o arada.

İnatçıyımdır. Keçi inadı değil ama benimki kumru inadı. Düğümleri üşenmeden çözerim, tamam pes ediyorum derken yine kalkıp uğraşmaya başlarım, olmayacağını kendime kesin ikna edene kadar peşini bırakmam .

Kendimi bırakmamak için çok uğraşırım. Kendimle ilgili konularda pes etmeye çok müsaitim çünkü.

Hayatım ikilem. Bak hem inatçı hem pes eden, hem gezenti hem evini seven, hem kalabalıklarla mutlu hem yalnızlığına kaçan, hem kahkaha atıp hem oto çöpe ağlayan , denge sağlamaya çalışan terazi kadınıyım işte .


2. Beni mutlu eden şeyler :

Sabahın ilk saatlerinin sessizliği. Şu an örneğin . Herkes uyuyor, içeri güneş süzülmüş, kuş sesleri geliyor. 

Gecenin ilerleyen saatlerinin sessizliği.

Ateş başında çıtırtıları eşliğinde geçen kamp saatleri. 

Kızarmış ekmek kokusu.

Kızarmış biber, patates kokusu :)

Taze demli bir bardak çay yanına simit peynir.

Sevdiklerime sıkı sıkı sarılmak.

Müzik dinleyip dans etmek.

Yürümek. 

Yeni yerler görmek.

Konsere gitmek.

Yaz yağmurunda çıplak ayakla dolaşmak.

Can'la el ele tutuşmak, öpüşmek. Sonra da çocukların "Öpüşüyolaaar " diye ifşa etmelerime gülmek :) 


Doğaya yakın olmak. Ağaçlara, çiçeklere, denize, gökyüzüne bakmak. Kokularını içime çekmek.

Yazı yazmak.

Fotoğraf çekmek.

Oğullarımla sohbet .

Güzel insanlarla birlikte olmak. 

Hahaha, bu daha çoook sürer gider. Hayatın içindeki bütün küçük güzel şeyler beni mutlu ediyor.

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Bende terazi burcuyum. Kişilik tanımında ondan dolayı herhalde pek bi kendimi buldum:))
    Ruh hali gitgelleri bana acaba erken menopoz mu dedirtiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Terazi burcu olmanın yan etkileri :D

      Biraz fazla erken değil mi senin için ya. Hormonlarını kontrol ettir bence. Eksik fazla bişeyler varsa ona göre tedavi olursun.

      Sil
  2. Katıldığın için sağol arkadaşım, okumak keyifli idi, öpüşüyorlaaar kısmı ayrı bir gülümsetti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek, keyifle yazdım.

      Oğlanların bi kız arkadaşı olsa intikamımızı alıcaz da , nerdeeee :D

      Sil
  3. Bayıldım seni mutlu edenler listesine ve çoğuna katıldım ben de :)

    YanıtlaSil
  4. Mutlu edenler listesi okurken de mutluluk veriyor ayrıca, yan etkisi de yüzde bir gülümseme. :)

    YanıtlaSil