Meydan Okuma 11

Temmuz 11, 2023

 11. Kardeşim :

Babam bana yaptığı bir bestesinde "Oyuncağım, oyunum" diyordu. Kardeşim de benim oyuncağım, oyunumdu :) Çok istedim bir kardeşim olmasını. Hep de iyi ki istemişim dedim. Benim en büyük oğlum o :) Aramızda 7 yaş fark var. On beş yaşıma gelene kadar Handan dedi bana. 15 yaşımda bana abla de artık dediydim ne hikmetse. O da bir daha Handan demedi. Gerçi şimdi düşündüm de Handan diyen çok kişi var, abla demek ona özel :) Aslında bilgisayar oyunlarıyla haşır neşir olanlar bilir benim kardeşimi .İstanbul Kıyamet Vakti oyununu yapan ekipti. Uluslar arası bir çok commodor 64 demo yarışmalarına katıldı. Birinci oldular . Bir ara televizyonda program yapıyorlardı bu konuyla ilgili. Astronomdur kendisi. Babamın dehasını almıştır. Resim çizer. Ney çalar. Kafası matematiğe basar. Her şey bir kenara, canımın içidir. 


Benzer yazılarım

6 Yorum yap