Meydan Okuma 15

Temmuz 15, 2023

 15. Kaçabilseydim nereye gitmek isterdim:

Ah beni beni. Kaçabilseydim yollara düşmek istedim. Kendimi biliyorsam, yollara düştüğümde de evimi isterdim. Yalnız kalmak isterdim. Yalnız kaldıktan sonra da sevdiklerimi yanımda isterdim. Gençliğime kaçmak isterdim. Sonra bu yaşımın huzurunu isterdim. İnsanoğluna bu dünyada kaçacak yer yok bence. Cennet ya hepsine birden sahip olacağımız ya da hiçbirini istemeyeceğimiz huzurlu bir köşe olmalı.



Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Merhaba ben Ceren sizin için en çok bu balkona seviniyorum Handan Hanım cım darısı benim de başıma insallah söyle severek oturabilecegim içine salıncak koyabileceğim kadar büyük🙏🥰

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Ceren, gönlündeki gibi balkonun olsun inşallah :)

      Sil
  2. Yeni bir ülke bulamazsın/başka bir şehir bulamazsın/Bu şehir arkandan gelecektir:))

    YanıtlaSil
  3. Hep bir kaçma hissindeyiz ama kaçsak sonra da evim evim diye ağlarız dediğiniz gibi. :D

    YanıtlaSil