Meydan Okuma 16

Temmuz 16, 2023

16: Özlediğim biri :

Bu yaşa gelince insanın özledikleri çok oluyor. 

En başta babam. Dayılarım, amcam, anneannem, babaannem, teyzem, halam, sadece hatırlarımda yaşayan bir çok güzel insan.

Oğullarımın çocukluklarını bile özlüyorum ben :)

Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. Merhaba ben Ceren ben de sizin gibiyim çocuklarım daha küçük ama ben bebekliklerini özlüyorum geçmişte daha mı mutluyduk yoksa yitirdiğiniz için mi öyle geliyor anda şimdi de yaşamak lazım diyorum hep kendime ama anda kalmak çok zor geliyor ya geçmiş ya gelecek daha çok hep geçmiş🥰 sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen geçmişe özlem duyarken kendi kendime "Handan, bir kaç sene sonra bu yılları da özleyeceksin, tadını çıkart . Bütün sıkıntılar, aksilikler, yorgunluklar, krizleri unutacaksın, sadece içini sımsıcak yapan anlar kalacak." diyorum, iyi geliyor.

      Sil
  2. Ben de sık sık genç, şapsik kendimi özlüyorum. Yarın olduğunda da şimdiki beni özleyeceğim kesin. Çocukların bebekliklerini özlüyorum deyince aklıma geldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görüp görebileceğin en genç halin bu, tadını çıkart diyorum aynadan kendime bakarken, özlemekler hiç bitmiyor :)

      Sil
  3. Ben de bu dünyadan göçmüş olanları özlüyorum...

    YanıtlaSil
  4. özlediğim bir dolu müzisyen ve yazar da var :)

    YanıtlaSil
  5. Babamı çok özlüyorum, annemi de özlüyorum ama rahmetli gençken şizofren paranoyaya yakalanıp hayatı bana da, kendine de zehrettiğinden babam kadar çok özlemiyorum yine de annedir keşke şimdi ikisi de olsalar ama annem mucize olsa öyle ruhsal hasta olmasa diyorum. Hiç tanışmadık ama seninle tanışmayı da özlüyorum:) Kız kardeşim İstanbul'da geçen yaz olmadı ama bir gün inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel olur, gelsen de buluşsak Müjde :) Ya da ben oraya gelsem de. Evrene mesajı yolladım , haydi bakalım :)

      Sil
    2. Çok sevinirim. Ankara'ya yolun düşerse mutlaka ara beni nasılsa numaram var. Evet haydi yollayalım:)

      Sil