Meydan Okuma 24

Temmuz 24, 2023

24- Kendimi nasıl şımartırım ?

Dışarıdan yemek sipariş ederek :D 


 

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Yanıtlar
    1. Bütün internet sitelerine rest çektim, telefonla sipariş veriyorum, hem daha hızlı geliyor hem de getirmedikleri olursa parasını ödememiş oluyorum.

      Sil
  2. Oh afiyet olsun :) Bol bol şımartın kendini : D Hopa'da olmanın kötü yanları dışarıda yenebilecek yemeklerin sınırlı olması ve sinema olmayışı :( İstanbul'dayken biz de kendimizi sinemaya giderek ve dışarıda yemek yiyerek şımartıyorduk. Şimdi evde kendim yaparak şımartıyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Yalova 'da pizza yapmayı falan öğrendiydim :)

      Sil
  3. oh afiyet olsun Handan birazda başkaları yapsın biz yiyelim dimi. Hülya

    YanıtlaSil
  4. Ahahahaha bende bi de olmadık pahalı şeyleri ben buna değerim diye mottomu savura savura arada alarak. :D

    YanıtlaSil