Kadıköy Sahilinde Gün Batımı

Temmuz 25, 2023


Nihayet ütü masasının başına geçmiş milyon tane uzun beli lastikli pantolonlarımı ütülerken bir anda hayat kısa kuşlar uçuyor moduna geçip Bilgehan'a hadi sahile gidip gün batımına yetişelim mi dedim. Ne zamandır fotoğraf turu atalım mı anne diyordu, koşturmaktan ona sıra gelmiyordu. 

Baktım ütü bitmiyor, fişini çektim, yedi buçukta evden çıktık. Sekiz olmadan Kadıköy'e vardık. 

Gün batımını çektik. Moda'ya çıkıp birşeyler içtik. O dondurmasını yedi. Yeniden sahile dönüp metroyla eve geldiğimizde iki saat geçmişti. 

Şimdi ütünün kalanı beni bekliyor ama pişman değilim :D

Bunlar benim çektiklerim, bilahare Bilgehan'ınkileri de yüklerim.











 Tıklayanlar anlamıştır ama diğerlerine söyleyeyim, fotoğraflarda şarkı saklı, almayı unutmayın :)

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. O beli lastikli pantolonları butikte görüp inatla almıycam dedim iki gün önce aldım rahatmış yapacak bir şey yok mecbur. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz boyunca en severek giydiğim kıyafetler. Hatta modası geçer diye alıp bi tane kenara koymuşluğum da vardı ama neyse senelerdir piyasadan kalkmadı. Tek sorun geniş paçalı aldığımdan ütülemesi bitmiyor. Neyse ki kolay ütüleniyorlar :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Bugün 38 derece diyor şu an, evden burnumu çıkartmam :D

      Sil
  3. İyi ki o ütüyü bırakıp gün batımını yakalamışsın:) Ütü yasaklanmalı. Hele bu sıcakta kesin yasaklanmalı:) Bu sene ilk defa tatile giderken her şeyi ütüsüz koydum bavula. Güzel bir seyahat ütüm var, yanımıza onu aldım. Giydikçe tek tek ütüledim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mantıklı. Ben de çamaşır makinasında bir ayar buldum, tişörtleri bir de güzel astıysam kırıştırmıyor, en büüyk mutluluğum o :)

      Sil
  4. Şansıma One Direction çıktı. :) Bu arada fotoğraflar inanılmaz güzel çıkmış...

    YanıtlaSil