Lindsey Stirling Konserine Giden Uzun Yol

Temmuz 22, 2023

Yani o konsere de gittim ya, sanırım kendimi tebrik edebilirim.

Aslında hiç dinlemediğim biri kendisi. Bilgehan dediydi, abim seviyordu, şovları da güzel, gidelim mi diye. Önce boş ver dedim sonra hadi gidelim madem moduna geçtim. Can'a da aldık bilet. Bize göre abuk subuk bir yerdeydi konser, boş gün isteriz o güne , arabayla gider geliriz diye düşündüm. Tabii ki kocama boş gün gelmedi o Afrika'ya gitti bi gün önce :( 

Neyse sabah kalkıp sporumu yaptım. Diş doktoruna gidecektik annemle, erkenden yola çıktık çok sıcaklara kalmamak için. Bababa, sabah şişli akşam maslak , ne plânlar. 

Erken vardık oraya. Doktor benim tüm üst dişlerin kaplamalarını sökmeye karar verdi mi vakti olunca. Alt kısmı prova yapıp dönücem derken saatlerce orada kaldım mı ben. Bütün üst dudağım ve burnum uyuştu, o arada sökmeye çalışırken dilime vurdu, bayılacaktım neredeyse. Söktüydü , kalıp çıkarttıydı ( kusmamak için boğuşursun bir de kalıp alırken) falan derken saat iki buçukt ancak çıktık oradan. Metrobüsle dönelim dedim. Ay biz indikten sonra araç da bulamayıp o sıcakta yürüdük mü yarım saat. Saat olmuş neredeyse dört. Ben ağzıma bir şey koymamışım bir gün önce altıdan beri. Üst dudağımın uyuşukluğu geçmiş sızlıyor. Dilim sızlıyor. Kalçam sızlamıyor kemiğimi bıçakla yontuyorlar, öyle bir ağrı. Sıcaklık kırk derece. Bir gece önce manyak bir tip pencerenin altında abuk subuk dolanıp öksürüp hapşırdığı için düzgün de uyumamışım. Eve bir vardık ama nasıl vardık bilmiyorum. Bi de konsere gidicez. Ay konserine de kemanına da şovuna da modundayım.

Neyse biraz uzandım, eve çorba lahmacun sipariş verdim. Geldi. Hahaha. Geçici taktığı dişleri yapıştırmamış, hepsi düştü mü ben yemeğe çalışırken. Yutucam bişey değil. O açlıkla bir kâse çorba ve bir lahmacunu zorla yiyebildim.

Biraz uzandım. Ama uyuyamadım. Bir vitamin aldım. Saat yedide kalktık yeniden yollara düştük.

Konser alanına gitmek pek kolaydı. Bir minibüs, bir metrobüs, iki metro ve bir füniküler :D

Sonunda vardık. Vardık varmasına da dönüşü de düşünüyoruz kara kara. En son füniküler 11.05 te. O kaçarsa nasıl dönücez bi fikrimiz yok. Neyse elbet bir şekilde döneriz dedik.

Biletler o kadar pahalıydı ki konser alanının dörtte üçü boştu. Biz en ucuz biletlerden almıştık. Önlere kaydık. 


Konser güzeldi. Hem dans edip hem keman çalabilmesine hayran kaldık. İlk defa çaldığı şarkıların keyfini sürdük. 

Ve on buçukta bittiği için evimize de geldiğimiz yoldan döndük. Dönüşte kokoreç ve kelle paça keyfi yaptı bizimkiler. Ben dişlerim düşer diye oturdum :D

Öğle sıcağında yürüdüğümüz yolu bir posta da gece yarısı yürüyüp evimize döndük.

Ne gündü ama :D



Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. ooooo olaylı imiş ve çok uzakta imiş ama stirling iyi tabii :)

    YanıtlaSil
  2. Bu azme şapka çıkartılır :)

    YanıtlaSil
  3. Biz bu dişleri niye erkenden kaybettik ki... Konser unutulmazlar arasına girmiş. Merak ettim bulup bakacağım. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman hiç sorma, benim iskelet sistemi kötü ya, dişler de kötü, ufakana ufakana döküldü hep.

      Bak konserlerine, çok tatlı bir kız.

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Valla dişler bir bir gidince minnettarım diş hekimliğine. Herhalde sürekli lâpa yiyen ninelere dönmüştüm şimdiye.

      Sil
  5. Bravo Handan tebrik ederim azmini. Geçmiş olsun dişçiye gittiğimden tek duam midem bulanmasın o kadar kötü oluyorum gözlerimden yaş boşalıyor bitene kadar. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haftasonuna kadar bitecek umarım dişler. Bu sefer uzun gider inşallah.

      Sil
  6. Azmine hayran kaldım. Maşallah :) Dişler için çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  7. Ovvv may gat resmen azminiz olayım efendim ya önünüzde eğiliyorum. :)

    YanıtlaSil
  8. Sen anlatırken başım döndü 🤣🤣🤣

    YanıtlaSil