Meydan Okuma 21-22

Temmuz 22, 2023

21- Alışverişi tek başıma mı yaparım ?


Eskiden market alışverişlerine Can'la giderdik. Pandemiden beri internetten sipariş vermeye alıştım, eve geliyor. Kılık kıyafet genelde annemle dışarı çıktığımızdan onunla alıyorum. Ama fark etmez, tek başıma da alırım. Birileriyle de. Yeter ki canım istesin.

22-  Yaz aylarında favori içeceğim.

Yaz kış demleme siyah çay :) 

Yazın yeşil çay demleyip buzdolabına koyabiliyorum bir de. Bitki çayı çok sevmem ama soğuk yeşilçay güzel.

Yemeğin yanında da cola zero ya da pepsi max severim. Sanırım tek kötü alışkanlığım da onlar. 

Bir de soğuk soda. Kolayı meselâ yemekle çok severim ama hararet bastıysa dolaptan soda ya da su alıp içerim .

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Bizim kız görmesin kola içtiğini. Yarım saat vaaz verip kafanı şişirir; içinde zehir var, böcek var, dişlerini eritir, zehirler... Oooo :))) Abaokulunda öğretmişti öğretmeni; o zamandan beri kola içen birini görünce illa ki yanına gidip anlatıyor :)) Allahtan ben hamile kaldığımda bırakmıştım kola ve türevlerini. 11 yıldır arada bir piknik, misafirlik vs. başka seçenek yoksa içiyorum sadece.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim oğlanlar da hiç içmeden büyüdüler. Büyüğü hâlâ içmez küçüğü küpüne düşüyor :D Ben yemek yanında çok seviyorum. Tek başına pek içmem ama.

      Sil
  2. Alışveriş olsun da her türlüsü makbul bence. :D

    Kışın çay ama yazın soda seveyrum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben yazın da çaya bayılıyorum en çok, hararetim ancak onunla geçiyor :D

      Sil