Meydan Okuma 4

Temmuz 04, 2023

 4- Ziyaret etmek istediğim yerler :

Görmediğim her yer meselâ :) İçimde bi Evliya Çelebi var, sırtına çantanı as git diyor. 

Csn emekli olduğunda karavanla Türkiye turu yapmak istiyorum. Bütün kahverengi tabelaların peşinden gidip her yeri gezmek, bol bol fotoğraf ve video çekmek nefis olurdu.



Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Of ben de her yeri gezmek, 7her yeri görmek istiyorum ama eşimin hiiiiiç öyle istekleri yok😩 Siz gezin, sen anlat, ben de en azından okuyarak avunayım 😢

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can da karavanla ülke gezmeye pek hevesli değil ama sürükleyerek götüreceğim sanırım :D

      Sil
  2. Evliya Çelebi gibisiniz maşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annem ve babam gibi evcimenlerden de benim gibi gezenti nasıl gelmiş bilmem:D

      Sil
  3. Nerde bir kahverengi tabela görsem far görmüş tavşan gibi oluyorum ya emeklilik için bence mükemmel plan. :)

    YanıtlaSil