Silkinmek Gerekiyor

Mart 30, 2021

Dün sabah yorgun ve enerjisiz kalktım. Sabah sporum iptal oldu, hocam bana ödev verdi. Ama sırt çalışacaktık,  onun yerine kardiyolu mardiyolu en yorucu dersi verince ben ııh, şimdi yapamam öğleden sonra yapayım ben bunu dedim. 

Gün boyu sürüklenerek dolaştım. Pazara gittim,yürüyüş yaptım (gezinti modunda)  sebze meyve yerleştirdim, çamaşır yıkayıp kuruttum falan ama hiç enerjim yok. Öyle sıkkıncım ki. 

Bu sabah yine öyle kalktım. Bütün isteğim yeniden yatağa girmekti. Kılımı kıpırdatacak halim yoktu. 

Zorla spor kıyafetlerimi giydim. O beni kan ter içinde bırakan (ihtimal bir kaç gün de bütün kaslarım isyan edecek)  hareketleri yapmaya başladım.

Şu an hareketler bitti.

Terle birlikte sanki içimi daraltan o şey de gitti.

Ohhh.

Artık huzurla uyuyabilirim :P

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Mevsim geçişine uyum sürecindeyiz. Bahar yorgunluğu olabilir. Ama dediğin gibi Handan pes etmeden yapılan spor şifa olarak geri dönüyor.

    YanıtlaSil
  2. Belki kafandaki "spor yapmalıyım" sesi sustuğu için de rahatlamış olabilirsin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onun da etkisi vardır tbi Özlem , ama ter atmanın da faydası inanılmaz :)

      Sil
  3. Süpersin. Bazen kendini zorlaman gerekiyor. Her zaman canımızın istediklerini yaparsak benimki hep uyumak ve yatmak isteyecektir :-)

    YanıtlaSil