Mutlu Son

Mart 18, 2021


Demek isterdim ama daha balkon kısmı var. 

Olsun en zor odanın üçte ikisi bitti en azından.

Metos yardım etmese ben hâlâ dolaplarda olurdum. Oğluşum yardım etti de müzik dinleye sohbet ede ede bitirdik.

Yeni halılarını da serdik :)

Not: Arkadaki prima kutularını gördünüz mü?  Ne kutuymuş arkadaş, 20 yıldır duruyor. İçi de oyuncak dolu tabii ki :D

Benzer yazılarım

13 Yorum yap

  1. İŞin en zor kısmını halletmişsin Handan. Balkon da biter hemen. Kim dayanır Handan'ın gücüne ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonrasında yatak odası ve banyo var, bu arada ben kaplumbağa hızında ilerlerken ilk yaptığım yerler çoktan battı tabi :D :D

      Sil
  2. Kolay gelsin gerçekten :) Az kalmış biter hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla daha hâlâ girip de temizleyemedim kalanını :)

      Sil
  3. valla kıskanıyorum. bizde kızım bir çöp bile atmak
    istemiyor. böyle yardım edecek nerdeee. zaten bir iş yaparken de
    diğer elinde telefon. çıldırmak üzereyim, bir bilsen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim Metos bana kıyamaz ama Bilgiç 'e elli defa desem de dönüp bakmaz.

      Sil