Nostaljik Pazartesi

Mart 15, 2021

 Bu sabahki nostaljimiz 7 yıl önce tam bugün yazdığım bir yazı olsun.


15 Mart 2014 Cumartesi

Bu Sabah

Dünün yorgunluğunu geceye bırakmış bir şekilde kalkacağım yataktan.. Kaybettiklerime değil elimdeki güzelliklere vereceğim dikkatimi... Hızlı bir sabahın arasına sıkıştırdığım birlikte kahvaltının sıcaklığına meselâ.. Güneşli havaya.. Annemin tatlı sesine...

Bu sabah yüreğimdeki karanlığı yok edecek ne varsa yapacağım elimden geldiğince.. Ben anlamadan içimi saran bütün negatif duygulardan arıtacağım ruhumu.. Sadece iyiye odaklanacağım ..

Bu sabah yeniden kendim gibi olacağım...

Bu benim en büyük savaşım olacak...



Herkese günaydın, kendimizi kaybetmediğimiz bir güne açılsın sabahımız..

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. ne kadar iç açıcı umut verici bir Sabah yazısı
    harikasın
    mutlu huzurlu neşeli bir hafta olsun
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Güzel umut dolu bir yazı... Umutlu, güzel, sağlıklı günlere...

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir yazı Handan Abla, bana da umutlu hissettirdi, yüreğime dokundun ne güzel...

    YanıtlaSil
  4. o günden bu yana her şey olumlu tatlı değişmiş miii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimi değişmiş, kimi yeni sorunlar gelmiş, hayat bir maceraymış :)

      Sil
  5. elimdeki güzelliklere verceğim dikkatimi..
    tam bana lazım bir cümle olmuş..böyle yapmam lazım

    YanıtlaSil
  6. Handan sen bir ara şey yapıyordun, tarihte bugün gibi bir yazı dizisi. Geçmiş yıllardan aynı günde ne yazdığına bakıyordun. Uzun zamandır yapmadın, vakit bulursan yapabilirsin. Geçmişe gitmek güzel oluyordu.

    YanıtlaSil