4 Mart 2021 Perşembe

Oradan Buradan


Ne kot pantolonmuş azizim kırk bedenden kırk altı bedene kadar oluyor.  Ben büyüyorum o büyüyor, ben küçülüyorum o küçülüyor :D


Yalnız kendime renkli blüzler almaya başladım artık, iyice soluk renkli oldum saç faktörü ile makyajsızlık faktörüm birleşince :)


Şimdi yine temizlik moduma gireyim. Demin bir çekmece döktüm, Allah sizi inandırsın yedi tane uzaktan kumanda çıktı içinden. Biri babamdan hatıra diye duruyor, ikisi appletv (üçüncü appletv kumandalıkta zaten),  bir tv,  bir bilgisayar ekranı (ne işe yarıyosa),  iki de maymuncuk kumanda (?!).  Bulduğum kulaklık sayısını saymadım. Hadi minik kulak içileri geçtim, dana kadar olanlardan da on tane falan var sanırsam. 


Bu arada çekmecelerden böyle şeyler de dökülüyor arada :)

Romantizmin dibine vurmuşuz zamanında,  hahaha :D


Biraz da bahar keyfi yapmayalım mı? 



Hava kapalı ve sevimsiz de olsa kendini dışarı atmak iyi geliyor.



 Ama henüz kafelere falan gidip oturmaya niyetim yok,  açık hava,  sakin köşeler bana yetiyor.

Kahvaltıma yarım saat kalmış, gidip bilgisayar masası cifliim o arada.

Siz de şarkılarınızı bulup dinleyebilirsiniz o arada.

21 yorum:

  1. Bahar yakışmış sana.
    :))
    Benimde bahar temizliği yapmam lazım ama gözüm almıyor.
    Niye böyleyim ben yaaa...

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. O his bir anda geliyor Hayalperest, dha senin bahar temizliği modun gelmemiş :)

      Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Handan gözlerime inanamadım, inanılmaz incelmişsin!!!! Muhteşem görünüyorsun!!!

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk fotoyu görür görmez, yazıyı bile okumadan aynı şeyi yazmak istedim :)
      🧿🧿🧿

      Sil
    2. Teşekkür ederim kızlarrrr :)

      Sil
  3. Bahar gelmiş hoş gelmiş, spor fit yapmış seni.
    Rod Stewart - I Don't Want To Talk About It (from One Night Only! Live at Royal Albert Hall)
    aldım dinliyorum.

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Spor gerçekten de fit yaptı beni Özlem :)

      Ne tatlı bir şarkıdır o da @)

      Sil
  4. ben de çekmece yapacağım ama bakalım ne zamam

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi kalk git dök çekmecenin içini Sev, mecburen başlarsın böylece :) Ben çok üşenince öyle yapıyorum.

      Sil
  5. En sevdiğim yerlerde dolaşan, anılarını bugüne naif ve tatlı aktaran sevgili kadın : çok sevdim bu yazını ve fotoğraflarını..ve sting'i :-)

    Sevgiler

    YanıtlayınSil
  6. Tebrikler Handan, gayet formda görünüyosun:)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Bahar :) Kilo almamayı da bi başarsam :)

      Sil
  7. Bahar gelmiş size çoktan ne tatlı :))
    Temizlik olayınızı beni de teşvik etti geçen gün inanır mısınız :) Dolap içi ve çekmece temizliği yaptım :))
    Şimdilik bahçeler daha güvenli gibi duruyor dikkat etmekte fayda var dediğiniz gibi :)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Ooo, temizlik bulaşıcıdır Do :) Ne iyi geliyor yapınca, değil mi?

      Bu sabah bi baktım bütün kafelerden kahvaltı.sesleri gelmeye başlamış diye, yasak olmayınca virüs yok mu ne :/

      Sil
  8. Bizde de hala o eski kumandalar var. Yaşanmışlıktan dolayı atamıyoruz galiba :)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Eski kumandanın her noktasına babamın eli değmiş, onu o yüzden atamıyorum ama diğerleri gereksizce yer kaplıyor :D

      Sil
  9. Elektronik atıklar her yerde. Toplayıp TEGV'e vereceğim güya, hâlâ yapamadım. Atma Bağışla diye kampanyaları vardı. Umarım hâlâ vardır.
    O mektup çok hoş:) Bir gün eşim doğum günümde Facebook'ta "Seni her düşündüğümde bir yıldız bir şey bir şey yapsaydım..." gibilerinden sözler bulmuş yazmış. Tam olarak nasıldı unuttum. Neyse... Bana onu hatırlattı:) Birkaç gün geçince, "Face'te yazma lütfen, bir de beni her düşündüğünde ne demek, zaten her dakika görüyorsun ya hayatım" demiştim:)))

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Bizim burada Carrefour'un önünde elektronik atık kutusu var Sezer, ama atacak insan yok zira hepiciği pek değerli bizimkilere :/

      Can şimdi böyle bişeyler yazsa ben de senin gibi davranırdım ihtimal :)

      Sil
  10. Bir zamanlar kaset doldurturdu aşıklar birbirine. Hey gidi günler hey :))) Karışık kaset diye bir film var. Türk filmi sevmezsin biliyorum ama bunu izle ;)

    YanıtlayınSil