Allah Bi Ağız Vermiş.:D

Mart 17, 2021


 Can'la stüdyo fotoğrafları arasından seçim yapmaya gittiğimizde bu ağzım kulaklarımda fotoğrafımı annem için seçmiştim.


Basıldıklarında ben İzmir'deydim. Annem aldı onları. Telefonda konuşuyoruz. Tek benim olduğum fotoğrafı senin için yaptırdım anne, nasıl beğendin mi diye sordum. Annemden pek bir tezarühat alamadım. Allah Allah,  annem daha bi beğenmeliydi sanki diye düşündüm. Derken haftalae sonra  fotoğrafları gördüm. Amman Allahım, şaşı ve yamuk çıktığım abuk bir fotoğraf basılmış. (Tabii ki bu o değil,  bakma şaşı mı diye)  . Yahu kim öyle bir fotoğrafı bastırır. Hayır annem de bir şey demiyor, hahaha.  Tevekkeli değil tezahürat alamamışım ama insan ya Handan bu çok kötü demez mi 🤣 


Neyse hışımla stüdyoya gittim. Fotoğrafı tuttum onlara. "Sizce,  ben bu fotoğrafı istemiş olabilir miyim?"  diye sordum. Gören gülmemek için kendisini zor tutuyor.  Negatiflere baktılar falan, tabii ki yanındakini istemişim. 


Bir dahaki İstanbul'a gidişimde bu fotoğrafla karşılaştım. Hâlâ merak ediyorum, fotoğrafı basan düdük, benim mavi gözlü olmayı tercih edeceğimi nereden çıkartmış, kendi kendine niye böyle bişey yapmış. Valla bir daha gitmeye üşendim. Annem bunu neden vitrinde tutuyor bilmem, kızına benzemiyor bile 😂


Yalnız çocuğun karşısına koyup, şu teyzeye veririm seni yer dese çocuk inanır haa 😂😂


Bakarken aklıma geldi. Ben size Can'la hangimizin ağzı büyük diye ölçtüğümüzü anneme söylediğim zamanı anlatmış mıydım 😁 Hahaha, o da bana öyle baktıydı.


Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Cansın.
    Okurken ağzım kulaklarımda tabiri gerçek oldu
    :)

    YanıtlaSil
  2. Alemsin Handan yaaaa. Koyduğun resmi ben çok beğendim yanlız. Lens takmış da olabilirsin. Fotoğrafçı sanatını icra etmek istemiş de olabilir ayrıca🧿😀🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafasına göre takılmadan bana da soraymış iyiymiş :D Neyse göz rengimi babamdan alsaymışım nasıl olurmuş görmüş olduk :)

      Sil
  3. Gayet güzel, niye öyle düşünüyorsun ki. Renkli göz güzel durmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendim gibi olduğum gelin fotoğrafını tercih ettiğimden, hoşuma gitmedi hiç Mehtap :)

      Sil
  4. Bak yine güldüm :)))
    40 yıl düşünsem aklıma kapıt helva gelmezdi :))))

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel gülmüşsün ama :-)

    YanıtlaSil
  6. Geena Davis usulu saglikli genc kadin gulusu olmus.Gayet guzel

    YanıtlaSil