Hüstın Evden Bildiriyorum

Mart 11, 2021

Kamp kaçamağımız iki gece sürecektiama dün anneciğim düşünce kalmayıp döndük.

Kırık,  çıkık yokmuş neyse ki, Kürşad'la Aynur da zaten aynı sokakta oturdukları için içimiz rahattı ama keyfimiz kaçtı tabi. 

Gerçi bu sabah havaya bakıyorum da,  yağmur, soğuk felan,   iyi olmuş döndüğümüz. Anneme öyle demiyorum tabe, "Ne bu bee, ben orada açık havada kahvaltımı yapıyordum,  hava harikaydı, sizin bu İstanbulunuz soğukmuş, geri dönücem" yapıyorum ona :)

Bu sabah beni öküz tepmiş gibi yataktan kalktım. Üstüne Bilgehan tepti her sabah olduğu gibi. Normal hali tepiyor, bi de ters zamanımız olaydı napardım bilmem.

Bulgur pilavı, çorba pişirdim, pazı kavurdum.

Metos'u kaldırdım. Ders seçimi vardı bu sabah. O da bi stres. Bizim okulda seçmeli ders denilen şey dönemde bi tane olurdu o da çarşamba saat birde fortran mı alcaz basic mi alıcaz kararını verirdik. Metos'un ki tam bir mantık bulmacası modunda. Alması gereken dersler, ders seçenekleri, saatleri, hocaları hepsi bir değişken. Bölüm arkadaşlarının hiç birisi ile denk düşmeden bile geçebiliyor sene. 

Saat bire geliyor. Yemiş olduğum kocaman simit midemde ben burdayım diyor. Az sonra anneme uğrayacağım. 

Bu sabah pek yorucu anacım,  ben dün sabaha dönme hakkımı kullanmak istiyorum :D




Benzer yazılarım

34 Yorum yap

  1. Geçmiş olsun.
    O yaşta olunca insan ister istemez korkuyor.
    Hayırlısı olsun. Başka zaman yine gidersiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz Hayalperest, evet başka zaman yine gideriz.

      Sil
  2. Geçmiş olsun Handan. Metos'a da başarılar diliyorum. Güzel havalar yaklaşıyor. Telafi ederseniz inşallah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Yıldız. Sağlık olsun da bir şekilde telâfi edilir elbet :)

      Sil
  3. Biz eskidik bizim zamanımızda her şey farklıydı üstten ders alma falab hiç bir şey yoktu şimdi çok acaip oldu okullar ya

    YanıtlaSil
  4. Annene d2 çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  5. Anneye çok geçmiş olsun. Önümüz yaz daha çok geziler olur İnşaallah. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bilgiç'in üniversite sınavı,Metos'un gitme hazırlıkları arasında bakalım yaz kaçamakları için kaç takla atmam gerekecek Hülya :D

      Sil
  6. Anneye geçmişler olsun. Hava birden kışa döndü bugün. Neyse en azından güzel bir kahvaltı yapmışsınız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz. Evet ya, kahvaltı gerçekten çok keyifliydi, en azından onu yaptık.

      Sil
  7. Annene geçmiş olsun güzelim. Allah beterinden saklasın.

    YanıtlaSil
  8. Geçmiş olsun. Acil şifalar annen kaç yaşında? En azından gidip geldiniz. O keyif bile insanı dillendiriyor. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Zehra. Çok şükür kırık çıkık olmamış.
      Dinlendirmez mi hiç :)

      Sil
  9. Çok geçmiş olsun. Şu anda Metehan'ı kıskanıyorum, tekrar öğrenci olmak için neler vermezdim...

    YanıtlaSil
  10. Geçmiş olsun! Ergenlik kaldırılsın. Kampa tez vakit geri dönülsün.

    YanıtlaSil
  11. Geçmiş olsun. filmlerden fırlamış bir sahne gibi fotoğraf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabahın ilk saatlerinin masalsı halleri :)

      Sil
  12. Maşallah size.
    Yola devam...
    Annecige üzüldüm geçmişler.olsun.
    Sağlıkla kalın.
    Yolunuz hep açık olsun.
    "Gülendam",Handan.
    Özlemişim seni bir de kocaman opeyim bari...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Merih, ben de seni özledim :)

      Sil
  13. Bu arada fotoğraflarin harika emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  14. Çok geçmiş olsun. Kırık çıkık olmaması çok iyi.

    YanıtlaSil
  15. Annene çok geçmiş olsun. Çok şükür hafif atlatmış
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  16. Geçmiş olsun Şiir Teyzeme.

    YanıtlaSil
  17. Çok geçmiş olsun Handan. Neyse ki bir şeyi yokmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla doktor kontrolünden sonra doktor evi arayıp bir röntgen daha çeksek mi deyince tadımız kaçtı. Gitmedi gerçi daha, biz hastaneden kaçmaya çalışıyoruz, bir haftada üçüncü gidiş olmasın bari dedik.

      Sil