Dün Gece

Mart 28, 2021


Dünya saatini gece yarısına kadar uzatmış olabiliriz. Öyle keyifli geldi ki ortam :)



Kitaptan parçalar okuduk, hikâye okuduk, sanat üzerine konuştuk, bol bol gezme tozma anısı anlattık.



 Mum ışığının büyülü ortamından ayrılmak istemedi hiç canımız :)

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. ne güzel ve anı verimli geçirebilen bi ailesiniz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırsat buldukça birlikte zaman geçirmeye, dönüp baktığımızds bizi mutlu edecek anlar yaratmaya özen gösteriyoruz :) Teşekkürler :)

      Sil
  2. Ben yapamadım ertuğrul efendi arabayla gezmek istedi 🤷

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka zaman yaparsın, o ölge oyunları yılın her zamanı keyifli olur :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. :) Öyle benimsemişiz ki, yokluğu halinde ne yaparız bilemiyorum.

      Sil
  4. Sen hatırlattın da keyifli saatler yaşadık iyi ki Handan.
    Bu sefer biz sesli okuma yapamadık, ergenler istemedi :)
    Herkes kendi köşesine çekilip zamanı durdurdu :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de biraz kitap okuduk, bol bol sohet ettik :) O huzuru yakalamak çok güzel :)

      Sil
  5. Çok keyifli görünüyor, mum yakmayı oldum olası severim üstelik :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mum ışığının büyülü bir havası var :)

      Sil
  6. Keyfiniz bol olsun. Özendim valla:)
    Arada yapmalı böyle. Çok zevkli olduğu kesin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapmalı Zeugma, çok zevkli gerçekten de :)

      Sil
  7. Çok keyifli olmuştur eminim. Sadece sohbet etmek bile yeter.

    YanıtlaSil
  8. Çaylı, mumlu, kıpır kıpır olan fotoya bayıldım. Tabi size de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mum görünce video çekmeden duramıyorum :D

      Sil