Bi Çılgınlık Yaptık :)

Mart 10, 2021


Dün Can gittiği sınavdan erken dönünce bir anda pılıyı pırtıyı toplayıp, Bilgiç'i okuldan erken çağırıp yola çıktık. 

Boğazımın ağrıması, halsizliğim felan demedim vitamini ve ağrı kesiciyi içip koşturdum hazırlanmak için :D






Hepinize günaydın :)


Bu sabah ilk defa hayalimdeki kahvaltı sofrasını hazırladım :)

Donmak hiç bir şeydir imaj her şeydir :D :D 


Hahahah :)



Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. çok güzel yapıyorsunuz gezin eğlenin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Araya sıkıştırmazsak yerimizden kıpırdayamayacağız Özlem :)

      Sil
  2. oh şükür Handancım hadi devamı gelsin inşaallah. Hülya

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel yapmışsınız ya :) Bol bol dinlenmeli, keyifli günler :))

    YanıtlaSil
  4. Masa örtüne bayıldım :) simitin kokusu salatalığın çıtırlığı geldi vallahi, ne iyi etmişsiniz!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Masa örtümü sırf pikniğe özel aldım, bu kırmızı kareli örtülerin mutlulukla bir alâkaları olmalı :)

      Sil
  5. En güzelini yapmışsınız valla bizim yerimize de gezin ♥️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğada ailece birşeyler yapmak hepimizin rhuna çok iyi geliyor :)

      Sil
  6. Türkiye'deki her aile birbirine hem çok uzak hem de çok yakın. Gülümsemeleriniz eksik olmasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin. Hiçbirimizin gülümsemesi eksik olmasın.

      Sil
  7. Şanslı çocuklar şanslıııı :-)))

    YanıtlaSil
  8. Ben bu postu kaçırmışım:) O ne şirin bir kahvaltı masası öyle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arakdaki manzarası ile tam hayalimdeki gibi oldu :)

      Sil