Bulaşık Makinası Boşaltmak

Mart 14, 2021

Mutfakta en çok yapılıp illallah denilen şeylerden biridir. Oldum olası en hızlı şekilde boşaltmak için beşer onar alırım elime :)

Son zamanlarda evdeki işlere bitirme odaklı değil de yaptığıma odaklı bakmaya çalışmanın bana iyi geldiğini keşfettiğimden artık makinayı boşaltırken elimdekine bakmaya başladım.

Bu bardakları İzmir'den almıştık,  çok ucuzdu, doğumgünü partisinde kullanırız demiştim. On ikili paketten beş tanesi saplam kalmış ama o fiyata bu kadar kaliteli olup hiç çizilmemesi ne güzel.

Bu tabak hediye gelmişti.

Şu fincanları annem almıştı.

Bu çatal bana kimden karışıp da gelmiş bulamadığımdan geri de veremedim.

Su sürahimiz ne güzel, tam istediğim gibi.

Küçük sahanlarım kullanışlı, annem çeyimize koymuştu . Trabzon'dan almış.

Can'ın en sevdiği cam kupalar, incecik, el yapımı olduğundan hepsi farklı boyutta.

Bir baktım makinadakiler yerine yerleşmiş, hatırladığım bir sürü güzel anı, güzel insanla benim de yüzümde bir gülümseme belirmiş.

Ayrıntıların güzelliğine körleşmediğimiz,  hayatımızın sıradanlaşmasına izin vermeden her küçük detayın tadını çıkartmayı bildiğimiz insanlar olalım hep. Zira elimizdekiler ne kadar büyük olursa olsun onlara değil de başka şeylere baktığımız sürece hayattan keyif almamıza imkân yok.

Benzer yazılarım

13 Yorum yap

  1. Ne güzel yazmışsınız :) Başka açılardan baktığımızda zevk almadığımız şeyler bile daha güzel hale gelebilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde kaybettiğimiz zaman farkına varıyoruz bu güzelliklerin, sahipken görüp tadını çıkartmak gerek oysa :)

      Sil
  2. Bakış aşısını biraz değiştirmekle en sıkıcı işler bile zevkli hale gelebiliyor.

    YanıtlaSil
  3. Bizim evde bulaşık makinesini boşaltmak Evrim'in işi :)) Ama ben genelde çamaşırları katlarken böyle geçiyorum kendimden. Şu olduğunda bunu giymiştim, şunu giyerken onla tanıştım, bunu giyerken bununla kaynaştım, onunla tartıştım, bu artık Arya'ya olmaz kız büyüyor, bunu Evrim'le ben almıştım vs. derken bitirveriyor çamaşırlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ben de çamaşır asarken çok yaparım onu :)

      Sil
  4. en sevmedigim işlerden biridir..kendi adıma ,zorunluluk dısında zevk alır yanını bulamadım :) belki ne güzel makinede yer acıldı yeni bulaşıklara olabilir.bir ihtimal.zorlayarak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de tabaklara bardaklara bakıp, güzel şeyleri hatırla, çok iyi gelecek :)

      Sil
  5. Bu sene Oytun'a kilitlediğim işlerden olur kendisi hahahaaa :))
    Anılarımı canlandırmak niyetiyle bulaşmayayım şümdü Handan :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sık sık birilerine delege ediyorum ama bizim makina o kadar çabuk doluyor ki bir onlar boşaltsa üç ben boşaltıyorum :/

      Sil
  6. Ne güzel bir bakış açısın. Ben bulaşık makinesi boşaltmayı sevdiğimden sıkılmadan yapıyorum. Hatta şöyle söyleyeyim: Ev işlerini hiç sevmem ama çamaşır ve bulaşık makinelerini doldurmayı, boşaltmayı severim. Terapi gibi geliyor bana. Zevk alarak yapıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel, ben ikisini de sevmem. Zaten sevdiğim bir iş var mı evde onu da bilmiyorum ya :D

      Sil
  7. Ben de nefret ederim. Doldurması iyi de boşaltması. Bi de çamaşır katlamaya sinie olurum 🙄

    YanıtlaSil