Yılın Son Sabah Gevezeliği

Aralık 31, 2020

Sabah Metos'u uyandırıp, ütülerimi yaptıktan sonra annemle yürüyüşe çıktık. Mahallenin sessiz sokaklarında tur atıyoruz arada. Teftiş yapıyoruz :D


Çiçekçime uğradım o arada. Siftah yapsın dedim. Kokina alacaktım ama fulyaları görünce gözüm döndü :)


Eve dönerken fulyalarımı çekeyim dedim.


Şansıma tam o sırada biraz önce görüp de yakalayamadığım sığırcık sürüsü belirdi gökyüzünde :)


Çocukları okula götürürken çok geçerdim bu sokaktan, bu noel baba senelerdir pencereye asılır :)


Eve döndüm, kütüphanemin fotoğrafını çektim. Fulyaları minik şişelere yerleştirmek  için çok uğraştım. Bayağı söylendim.


Çünkü bugün yapacak milyon işim yok, gereksiz işler icad etmeliyim. 


O arada güneş çıktı. Mis kokularını çektim içime.

İşte böyle bir sabahtı.

Şimdi sizi kuşlarla bırakıp ben mutfağa kaçıyorum. Akşam annemin apartmanının bahçesinde buluşacağız.  Hamburgerlerimi hazırlayayım yavaştan.

2021'de kuşlar uçsun yüreğinizde. Harika bir yıl olsun. 

Tam 365 yeni sabah hediye edecek bize, her birinin tadını çıkartalım sağlıkla, huzurla, keyifle...



Not: Fotoğraflara nostalji bıraktım :)

Benzer yazılarım

22 Yorum yap

  1. yeniz yılınız 2020 den güzel olsun

    YanıtlaSil
  2. yeni yılınız kutlu olsun, sağlık ve mutluluk getirsin...:)

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel o kuşlarla, fulyaların resmi. Bayıldım. Yeni yılınız kutlu olsun. :)

    YanıtlaSil
  4. Çiçekler gibi güzel olsun yeni yılın her günü. Hoş sen güzelleştirirsin torbadan ne çıkarsa da..Ben uğraşmayayım ama. Benimkiler hazır gelsin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazır gelsin Tülin :D Hahaha, diyene bak, sen bekleyemezsin ki kızım, kalkar hazırlar ir de dağıtırsın :)

      Sil
  5. Anam dedim, ne diyor bu; kokain mi alacakmıııışş? Gözlüğün altından bakınca okudum doğrusunu 😂😂😂. Hoş, o dediğini de ilk kez duydum ya 😂😂. Kız ne bilge şeysin, ne gün görmüş insansın sen yahu, maşallah, maşallah. Peki o mis kokulu çiçekler Nergis değil miydi yahu ? Ben senelerdir öyle sanıyorum 😂😊. Çok çok öptüm, bu yıl musmutlu geçsin 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben gençkene bu çiçekler İstanbul'da "Fulya" diye satılırdı. Hatta İzmir'e ilk gittiğimde Nergis demelerini çok garipsemişti. Şimdi çoğumluk nergis diyor ama benim için fulya onlar. İnternetten baktım şimdi, fulya, nergisin türlerinden biriymiş :)

      Sil
    2. Nergis kokulu Fulya kokusuz ama yaprakları katmerli olan.. Almanya'da Fulya çoktur, Nergis ise benim köyümün çiçeği, tüm nergisler Karaburun'daki tarlalardan gelirdi eskiden (şimdi seri üretim hemen bozuluyor)
      Kokusuna doyamadıysan nergis, uzun süre de bozulmadıysa bizim köyden ;)

      Sil
    3. Bunlar kokulu ve anında soluyorlar.

      Sil
  6. Bu çiçekler gibi güzel geçsin yılınız 🎈🎈

    YanıtlaSil
  7. Yeni yıl sağlık huzur bereket getirsin Handancım güzel günler gelecek inşaallah hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelecekler elbet Hülya, yeter ki umudu yitirmeyelim.

      Sil
  8. Ben bu çiçekleri hep nergis sandım, fulya mıymış:)
    Bir de kuş görünce sığırcık olduğunu nasıl anlayacağım:)
    2021'de öğreneceğim çok şey var anlaşıldı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fulya nergis türlerinden biriymiş. Bunlar fulya, nergis demek de yanlış olmuyor tabi :)

      Böyle sürü halinde gökyüzünde şekilden şekile giren kuş bulutlarını oluşturan kuşlar sığırcık. Yakından görürsen de siyah üzerşne miik beyaz noktacıkları olan şirin bir şey :) Niye sığırcık demişiz bilmem. Kuş ve çiçek isimlerinde şaşırtıyor beni Türkçemiz :)

      Sil
  9. Handaaaaan, hiç bir şeyde gözüm yok yaaaa, özlem şarkısı! <3
    2021 ilk fotoğraftaki o güzel gülümsemeyi devam ettirsin, sağlık, neşe, huzur getirsin! Mutlu yıllar Handancığım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da mutlu yıllar Ceren, yüzümüz hep gülsün :)

      Sil
  10. Kitaplığın da yeni yıl ruhuna girmiş :-)

    Umarım 2021, 2020'yi aratmayan çok daha güzel, eski hayatlarımıza döndüğümüz bir yıl olur. Mutlu yıllar herkese :-)

    YanıtlaSil