Oradan Buradan

Aralık 16, 2020

Ne zamandır gevezelik yapmamışım, Hayalperest söyleyince fark ettim :)


O arada ne yaptım diye düşünüyorum . En değişik olarak iki kere Kadıköy'e indim. Sabah erkenden gidip dükkânlar boşken biraz hediyelik şeyler baktım. Bir kere gidecektim ama aldığım şeyin aynısını internette yarı fiyatına bulunca bir de iade etmeye gittim. 



Karavan'ın kırık döküklerini tamir ettik ama neyse çoğu kırık dökük değilmiş :D Biz şabalakmışız. Bir açılıp bir akmayan dış duşun açma kapama düğmesi sağ sol ve yukarı aşağı oynuyormuş meğer :D Biz yukarı aşağı bastığımızdan habersiz bozuldu diyomuşuz. Sıcak su ise şofbenden çok termosifon gibiymiş. 



Hemen hemen her şeyi yerleştirdik karavana. İsim hâlâ bulamadık. En son hayal etmekten Hayalet mi desek dedik ama bir türlü hah tamam diyemiyoruz. 


 Bu fotoğrafları bu sabah çektim. Saçlar beyaz olunca pek soluklaşıyorum. Spor sonrası duş alınca biraz renkleneyim dedim. Gerçi pek renklenmedim ama :D 



Bu aralar huzur doluyum. Evdeki işleri yaparken nefret etmiyorum, hayatımı olduğu gibi kucakladım. Her şeyi aheste aheste yapıyorum. Bitse de gitsem modunda değilim. Umarım böyle devam edebilirim.

Aralık ayını hep çok sevmişimdir. Bol bol yeni yıl temalı şeyler aldım. Hatta Migros'tan buldum bir sürü şeker şey. Bu sene annemde toplanmamız zor gözüküyor ama bu yine de mini hediyeler hazırlayıp çekiliş yapmamıza engel olmamalı. Kapı kapı dolaşıp yapabilirim :) 

Şimdi gidip sudaki maydonozları yıkayayım. 
 
Siz de megolaman fotoğraflarımdan birisine tıklayın da geceye bıraktığım şarkılardan alın. 

Çüüüzzz.

Benzer yazılarım

32 Yorum yap

  1. Susan Boyle & Barbra Streisand "Memory" Aldım şarkımı gidiyorum ve sana en mutlusundan bir gece diliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. mutluluğun hep daim olsun handancım. severek takip ediyorum ama karavan için video çekin bence :) karavan youtuburları oldukça izleniyor bilgine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin.Hepimizin öyle olsun Büşra.

      Ya video çekmeye öyle üşeniyorum ki. Aslında ilk maceramızı çekseydik eminim rekor kırardık. Çamurların içinde iple karavanı yokuş aşağı indirmeye çalışmamız, başka bir yolda çamura batmış araba, devrilmekten kılpayı kurtulan karavan felan :)

      Sil
  3. Iyi olmana sevindim.
    Bende iyiyim. Az bir iş yapınca yorulmak dışında. :))
    Gece yatmadan spor yapıyorum. Vereceğim bu kiloyu. Tabi boğazıma daha dikkat etmem lazım. Ediyorum ama çok değil.
    :)
    Özletme kendini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende glutenle ilgili sorun olabilir mi acaba Hayakperest, bir tenisçi vardı, enerjisi tükeniyordu hep, meğer glutenmiş sorun, kesince dünya bir numarası oldu adam. Ben de ekmek fazla yemezsem daha enerjik oluyorum sanki. Ve şu an öyle açım ki, yemek yememek için kendimi zor tutuyorum. Rejim yapasım yok bari gece öğününe abanmayayım diyorum.

      Teşekkür ederim beni sorduğun için, öptüm seni.

      Sil
    2. Ekmeği azalttım bende baya.
      Sabah yada akşam çok az oluyor. Bszen akşamları hiç yemiyorum da.
      Ama benimde aklıma o geliyor açıkçası.
      Bildiğim kadarıyla birde şişlik yapıyor gluten. O da var bende. Göbeğin yarısı şişlikten yani.
      Bir bakmam lazım. Deneyip göreyim.
      Şeker de diyeceğim ama kanda sorun çıkmıyor hiç o yüzden olmaz diyorum.
      Bakalım gluteni iyice araştırayım ben. Kan tahlili ile anlaşılmadığını biliyorum. Anlaşılsaydı iyiydi.

      Sil
    3. Ona özel test yapıyorlar sanırım. Bir arkadaşımın çok ağrısı vardı, glutenden olduğunu testle buldular. Ama ne testi bilmiyorum.

      Sil
  4. Kendinden emojili yayın :) Alıp, sonra internetten daha uygununu bulunca iade etmek güzelmiş :) Ne güzel bir çağda yaşıyoruz :) Bazen kötü yanları da yok değil, ama iyisi de çok :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında iade edemedim Mutlu, yerine yeni bir şey almam gerekti. Bir saat dolandım dükkânda. Sonunda normal zamanda paraya kıyıp alamayacağım kaliteli iskâmbil kâğıtlarımla eve döndüm. Can dedi ki bunları pis yedili için kullanırsak yazık olur. Ben de dedim ki kullanmazsak verdiğimiz paraya yazık olur. Eskitene kadar kullanacağız :)

      Sil
  5. Pamuk gibisin Handan, içten bakınca da, dıştan bakınca da 😘😘🧿

    YanıtlaSil
  6. İnsanın ruh hali iyi olunca, herşeye yansıtıyor bunu. Ben galiba yeni yılı hiç heyecanla beklemiyorum. Bankadan kalan bir alışkanlık galiba, hep çok iş olduğundan, pek sevmem yılbaşlarını.Hele bu yıl kimseye de gidemiycez bilmem artık nasıl olacak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde nefis bir gece olabilir Mehtap. Artık bankada değiliz, çok şükür çekirdek ailemizle birlikte harika bir gece geçirebiliriz.

      Sil
  7. Bence huzur koyun karavanın adını sanki ondan sonra daha bir huzur geldi sana Handancım. ayrıca çok hoş olmuş saçların böylede yakışıyor. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karavan gerçekten ruhumuza çok iyi geldi Hülya :)

      Sil
  8. Ben bütün fotoğrafları çok beğendim, karavanın adı yuva+ kovid'den esinlenerek "kova" olabilir gibi geldi şu an bana:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Evde Yazar :) Tüme varım çok iyi yalnız :D Kova :)

      Sil
  9. Fotoğraflarınız enerji dolu. Çok güzeller. :) Hayatı kabullenince insan daha bir zevk alıyor yaptıklarından. Umarım daim olur bu durum. Karavanla yeni maceraları merakla bekliyorum bir de. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım daim olur Bonheur .

      Can'ın uçuş programında uçuş pek yok ama sürekli ev nöbetçisi, Metos'un sınav haftası. Ben de araya bir minik kaçamak sıkıltırabilmek için uğraşıyorum :)

      Sil
  10. Karavan yepyeni bir heyecan getirmiş, ne güzel, ne güzel, ne güzel ve boolllcaaa maşallahhhh... İsim tatlı olmuş aslında, hayal et ve git...Fıstık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de getirdi Ecehan, Can'a da bana da uğraş çıktı, ruhumuza iyi geldi.

      Kendi oğluma on günlükken ancak isim bulduğum göz önüne alınırsa, çok normal bir türlü karar verememiş olmamız :D

      Sil
  11. Ne megalomanı, sen bir tanesin :) Blue Christmas ve öpücükleri attım heybeme, gidiyoruum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Mimoza, keyifli dinlemeler :)

      Sil
  12. çok tatlısınn, her şeyi akışına bırakmak rahatlatıcı, gülümsemen eksilmesin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, hiçbirimizin gülümsemesi eksilmesin Bahar :)

      Sil
  13. Fotoğrafınızı görünce istemsiz bir gülümseme geldi. Çok tatlısınız :)Sanırım her yeni yıl gibi bu yeni yıla da ders çalışarak gireceğim. Tabi 2021 olunca her şey farklı olacak moduna girmememiz için örnek isteyenlere buradayım. Sizi takip edeceğim. Blogumu yeni açtım. https://aleynasofia.blogspot.com sizleri davet ediyor yorumlarınızı bekliyorum. :)

    YanıtlaSil
  14. Hepsi güzel, hepsi keyifli ama ilk fotoğrafa tıkladım:)

    YanıtlaSil
  15. Yazını böyle kendi fotoğraflarınla doldurman çok hoş olmuş.

    Kendini iyi hissetmene sevindim Handan. Ben bu aralar pek iyi hissetmiyorum. Geçici bir durum olduğunu bildiğim için geçmesini bekliyorum. Yeni yıla umutlu girmeye çalışacağım. Umarım 2021 bize bu yılı aratmaz :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürekli negatif hissetmekten sıkılmıştım artık Şule, şu an çok şükür iyiyim. Darısı başına.

      2021 neler getirecek bilmiyorum. Umarım biz bizim ve ruhumuz için en güzel şeyleri bulup çıkartabiliriz içinden.

      Sil