Küçük Güzel Şeyler

Aralık 17, 2020

 Bunların hepsini Migros Sanal Market'ten aldım. Hepsi de çok cici. Hadi,  içinize biraz yılbaşı ruhu kaçsın. 


Hayır, kesinlikle 2020 'de değildi suç. Onun için bitsin gitsin moduna girmenin bir alemi yok. 2021 de daha farklı olmayacak. Ama bu yaşadığımız bir seneyi daha kutlamamızı engelleyecek bir durum değil.




Yılbaşı belki sıradan bir gün senin için. Yine de sıradan günlerin de kutlama değer olduğunu unutma. 




Bizim bu ay çok işimiz var.

Bu haftasonu yılbaşı kartlarımızı hazırlayacağız. Pullarımı aldım bile.

21 inde,  yılın en uzun gecesinde ağacımızı ve evimizi süsleyeceğiz. Nardogan bayramımızı kutlayacağız o sırada.



Sevdiklerimize gönderilecek hediye paketleri hazırlayacağız. Belki alış verişe çıkmadığımız için geçen senekiler kadar dolu dolu olmayacak ama yine de mutluluk taşıyacağına eminim.

Çekiliş hediyelerimizi paketleyeceğim. Kimisinin içinden mutfak süngeri çıkacak 😁


Belki bir araya gelemeyeceğiz, belki küçük kaçamaklarla geçireceğiz ama olsun.

Hayır 2021 de her şey bir anda değişmeyecek. Ama gülümseyerek karşılamanın bize hiçbir zararı olmaz.

Gıpraşın bakiim 😁 Bezginlikle elde edilebilen hiçbir şey yok benim bildiğim.


Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. Kıpraşabilirdim de hiç huyumuz değil böyle hazırlıklar. Hiç hemde.
    😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence bu abuk zamanlarda tam da keyif veren birşeyler bulmalı Hayalperest,yeni haftayı bile kutlayabilirim, yaşasın erkeklerimi paralamadan bu bölümü de geçtim diyerek :D

      Sil
  2. Ne kadar güzeller. Biz de her sene çekiliş yapıyoruz aile içinde. Çok yılbaşı temalı olmasa da kutlama yapıyoruz. Böyle şeyler bir arada eğlenceli vakit geçirmek için ideal oluyor. İyi seneler size de şimdiden. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ailece bir şeyler yapmak için hiçbir fırsatı kaçırmam Bonheur :) Hepimizin masa başına toplanıp kartları kesip biçip yapıştırdığımız anlar meselâ, öyle değerli ki.

      Sil
  3. Ne iyi etmişsin Handan Abacığım, içimde uyuyan yılbaşı ruhuna üfeldin resmen, dur minik çamı çıkarayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıkart, çıkart Mimoza, yüreğimizi,ısıtcak şeylere çok ihtiyacımız var.

      Sil
  4. Valla ben son üç yıldır Aralık 1 dedi mi, süslüyorum ağacı. Öyle bir hafta durup kalkınca içim çok buruluyordu, ben de böyle yapıyorum artık. Bıkana kadar duruyor ağaç köşede. Bak iyi hatırlattın, Narduvan çıkmıştı aklımdan. Hediye işi bizde de sıkıntı, kapandı ya burası. Ben Depp 15 inden sonra yapardım alışverişi, kaldı bu yıl. Sağlık olsun, çikolata falan alırım olur biter, de mi Handan 😘❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur biter Sevda, çikolatadan güzel hediye mi olur? Ben kavanoz kapağı, neskafe, peçete, ne bulduysam aldım marketten :)

      Sil
  5. Hepsi de çok güzel. Sanal da olsa satın alma olanağımız var. Ya olamasaydı:(
    2020'de değil suç tabii. İnsanlarda.
    Bir de her olumsuz olay sonrası ''Batsın artık bu dünya'' deme geleneği çoğalmıştı, unutulsun bu. Dünyanın ne suçu var?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda çok şanslıyız Zeugma, online servisler gayet hızlı ve güzel.

      Evet yaaa, dünyanın ne suçu var?

      Sil
  6. Aralık şıkır şıkır :) Pırıltınız eksik olmasın.
    Bizde de hummalı çalışmalar var, hatta öyle ki iki küçükle elişi yaparken simler ortaya saçıldı, yer gök sim, makinayla çektim ama yine de tabii her yer sim, her yer parlıyor :) Böyle kalsın dedim, biraz pırıltıdan zarar gelmez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen sene kartlarımızı simli kar küresi şeklinde yapmıştık, haha, elimizden yüzümüzden çıkmadı onca yıkanmaya :) Bu sene minimalist bir tasarım düşüneceğim. Bu arada sana kart atma sözümü unutmadım, bana adresini gönderir misin :)

      Sil
  7. yılbaşı ruhunu seviyoruz çocuklarla bizde hazırlayacağız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizimkiler hâlâ çok seviyorlar hazırlıkları Bahar, zira çocukluklarından beri gelen sıcacık bir gelenek olmuş artık :)

      Sil
  8. harika oluyor ya, sokaklar ışıl ışıl. acaba taksim yine ışıl ışıl olacak mı :( bu hastalık güzel olan her şeyi elimizden aldı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence olur Büşra. Bizim burada Şekerci Cafer Erol asmış yine süslerini, gündüz olduğu halde içimi açtı.

      Sil
  9. Kendi açımdan 2020 hiç fena değildi. Bir sürü güzel şey de oldu.
    İyimser bakmak lazım hayata.
    2020 nin kabahati yok kabahat biz insanlarda bence..
    Şöyle doya doya yeni yılı kutlamak lazım gerçekten, süsler ve hediyeler pek güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2020 nin ne kabahati olabilir ki? Pandemi kolay değildi ama evlerimizde güvendeyiz en azından. Allah beterinden saklasın.

      Hiç bir eğlence fırsatını kaçırmamak gerek Mehtap, kutlayacak çok şeyimiz var bence.

      Sil
  10. Resim tıklamayı unutmuşum, ayaklarım üşüyünce çorapları tıkladım. ABBA yı epeydir dinlememiş, gençliğime gittim sanki:)

    YanıtlaSil