Heyyy Ayın On Beşi Yaklaşıyor

Aralık 12, 2020

Ben sevgili Tülin'e yollayacağım minik paketimi hazırladım. Pek alışverişe çıkmadığım için evdeki defterlerimi ayırdım. Yelkovan Atölye'de kullanırım belki diye almışım. Yine dayanamayıp,  aylar sonra Kadıköy'e indim, minik arabalardan aldım bir iki tane. Kart yazdım çocuklara. Bir minik kart kitapcığım varmış, hem de tam çocuklara göre,  boyamalık. (Kirli çıkı,  her yerimden kırtasiye malzemesi pırtlıyor) İşte minik bir paket oldu.  Hepimizden minik paketlerle bir sürü çocuğun yüzü gülümser. Haydi katılmak isteyenleri Bulut Gölgesi'ne alalım. (Tıkla)  Ördüklerinizden, yaptıklarınızdan, benim gibi yeteneksizseniz aldıklarınızdan gönderverin üç beş,  bir çocuk gülümsesin. Tülin bunu her sene yapıyor. Sayesinde bizim de çorbada tuzumuz oluyor.

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Ne güzel bir etkinlik.
    Katılabilirsem ne mutlu bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çorbada tuzumun olması mutlu ediyor beni Hayalperest :)

      Sil
  2. Bu çok güzel... Vesile olduğun duyurduğun için teşekkürler Handan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülin'in her sene bir çok etkinlikleri oluyor böyle, ben de minik katkıda bulunmaya çalışıyorum :)

      Sil
  3. Karavanla maceranızı okudum şimdi. yaa neler yaşamışsınız böyle. Allahtan 3 erkek var ya
    her şeyi atlatmışsınız. bundan sonra ki maceralarınızı merakla bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözü kara, her yola sapan eşim sağ olsun, tam macera yaşadık Buket :)

      Sil
  4. Tülin Hanım'ın maşallahı var. Yolu açık olsun. Duyuru için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel bir etkinlik. Keşke fırsat bulsam. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ufacık da olsa elimizdekileri paylaşmak ruhumuza mutluluk veriyor :)

      Sil
  6. Tülin hanıma desteğimiz sonsuz ben de her yıl duyuruyordum iyi hatırlattın paylaşayım ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paylaş canım, ne çok kişi duyarsa o kadar iyi.

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Her sene böyle nefis etkinlikler yapar Tülin :)

      Sil