Hâlâ Açım :D

Aralık 27, 2020

Dün gece hayatımın açlığını yaşadım sanırsam. Uykum da gelmedi aksi gibi. İnat ettim ekstra bir şey yemeyeceğim diye ama akşam yemeği bir elma olunca cidden zorlandım. Neyse arada damarım tutar, su içe içe geçirdim geceyi. Bu da sabaha kadar tuvalete gidip gelerek ekstra spor yapmamı sağlamış olabilir :D

Sabah altı gibi kalkıp Can'a kahvaltı hazırlayıp yeniden yattım. Dokuz gibi uyandım. Bir haşlanmış yumurta,  domates ve biberi yarama bastım :D

Evin dandini hali hâlâ devam ediyordu. Bilgiç kavga gürültü bilgisayar odasına dağıttıklarını topladı. Ama ne kavga, ne sayıp sövmeler. Yapması gereken şeyi yapıp bitirdiğinde ise o canavar gidip yerine şeker bi tip beliriyor.. 

Metos evi süpürdü. Evi süpür dediğimde içine yatak odaları ve banyonun da girdiğini keşfetmesi onun için acı oldu ama.

Buzlukta fasülye vardı. Çiğden ayıklayıp koymuştum. Onu çıkartıp haşlayayım dedim. Hazır ayıklanmış fasülye soğan doğrayayım da  yemek olsun diye düşündüm sonra. Hiç daha önce buzluğa fasülye atmamıştım, hem de çiğden. Bir de haşlamak için düdüklü tencereye koymuştum, deneysel takılıyorum madem hadi düdüklüde pişsin dedim.

Beş dakikada pişti, kapağını erken açsaymışım iyiymiş. Görüntü ve tad güzel, sadece yumuşak olmuş azıcık. Valla akşam yemeğine haşlanmış sebze yerine onu yerken bana enfes gözükeceğine eminim :D

Köfte yoğurdum, pilav yaptım. Öğlene kadar mutfaktaydım anlayacağınız.

Benim öğle yemeğimse içine muz, elma doğranmış süt :/ Baktım evdeki adı B ile başlayan süt canavarı yine bitirmiş sütleri,  göndereyim alsın bari dedim. Sonra kendim gitmeye karar verdim. Yemek vaktini biraz daha ileri atmış olurum diye :) Bir saat yürümüşüm boş sokaklarda. Mahalledeki bütün marketlerin önünden geçtim. Bir tane yeni açılan carrefour express var. Hep bomboş, bir de düz ayak geniş kapıdan giriyorsun falan,  son zamanlarda oraya uğruyorum arada. Bizim sitenin kapısındaki Migros çok minik ve çok kalabalık oluyor. 

Eve döndüm, enfes yemeğimi yedim. Saat şu anda üç. 

Dün kart işlerimi tamamlamıştım. Ama masanın üzerini toplama işim

Şuradan


Şuraya gidebilmişti.


Şu anda da böyle


Bu konu üzerinde yoğunlaşayım diyorum.  Midemde süt lıkır lıkır edip uykumu getirmese yaparım belki :D


Benzer yazılarım

25 Yorum yap

  1. Ben o kadar şeyle duramam kanımca.
    :))
    Iyi duruyorsun. Maşaallah sana.
    Geçen sene bir film için az yeyip sonra bir ilaç içip bağırsakları boşaltmam lazımdı. O günü ayva ile geçiştirmiştim. Sonra acı sos yemiştim. Habire acıkıyordum yani.
    Ama şu var birde. Uzun süre birşey yemedim mi açlık hissetmiyorum. Yolculukta meselâ. O günün ertesi öğlene kadar yemek yiyemedim ama hiç açlık yoktu bende.
    Yedikçe acıkıyor insan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet açlık duygusu dga çok karbonhidrattan geliyor Hayalperest, onu azaltınca insan rahatlıyor. Gelgelelim dün 500 kalori almışım, artık elim ayağım titreyecekti. Neyse bugün bir adet köfte attım ağzıma. Kokuyo kardeşim pişiriren, bence rejim yapan anneler nirvanaya erişmiş sayılsın :D

      Sil
  2. Salgınla ilgisi var mı, yok mu bilmiyorum ama bu aralar sabahlara kadar uyuyamadığım günlerin sayısı olağanüstü arttı. Sadece salgın değil galiba, bebekken yuvalandırdığım kediciği 5 ay sonra başlarından atmaya çalışan pislik aile! gibi sorunlar da etkiliyor sanırım. Ay masanın hali içime afakanlar bastırdı:))))valla iyi üşenmiyorsun...:) kolay gelsin..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninki üzüntüden olmuş Müjde. Bakmaya niyeti olmayan insanlar niye evlerine kedi köpek alır bilmem :/

      Ben de nasıl üşenmiyorum bilmiyorum :D Ama herkesin üşenmediği şeyler farklı sanırım. İyi ki de öyle, paylaşıyoruz yapılacakları :)

      Sil
    2. Ah sorma Handan, bir bilsem! Silah zoruyla vermedim kediciği, daha bebekken verdik, hatta 3 aylık olana kadar beklesek mi filan diyorduk:( sen üretmeyi seviyorsun çok güzel bir alışkanlık.:)

      Sil
  3. Ben bugün giriştim eve. Bitirince yılbaşı ağacı kurup süsleyeceğiz ailece. Birazcık(?!) geç kaldık ama napalım. Bana kalsa sadece ekstra iş, ekstra yayıntı ama Arya çok istiyor. Bugüne kadar yer yok diye erteledim ama yeri de ayarladı cimcime. El mahkum evi toplayıp ağacı kuracağız artık :)

    Açlık mevzusuna gelince ben dayanamıyorum illa ki bir şey yiyorum acıkınca. Ne detox ne diet listesi, asıl olay irade :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağaç kurmak o kadar dağınıklık yaratmıyor, biz yılbaşı kartlarını kendimiz yaptığımız için ve o kartlardan otuz kırk kadar yaptığımız için karışıyor Manxcat. Korkma. Ama bence temizliği ağaçtan sonra yapsaydın. İğneleri falan düşüp süpürge gerekecek yine.

      Açlık mevzuuna gelince, senin zaten ihtiyacın yok, boş ver :)

      Sil
  4. Azminize hayran kaldim. Ben simdi karar versem saniyesinde cayarim. Takdir ettim sizi. Ev isleri bolusulmeli bence de. Cok bunaltiyor insani. Ama isi verdigin kisinin de iyi yapmasi lazim. Bizim kucuk beyde bazen ozensiz yapiyor basinda durup duzelttiriyorum. Alissin simdiden. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim büyük beyler küçükken daha güzel yapıyorlardı, onca emeğim boşa gitmiş, hiçbişe öğretememişim Bonheur :)

      Ben de normalde yapamıyorum detoks fakan, iki üç yılda bir böyle bi güç geliyor . Geröi şimdiye kadar hiç bu kadar aç kalmamıştım. Genelde hafif yaparım rejimleri. Bir hafta sıkıyorum dişimi. Bak beşinci gün geldi bile :)

      Sil
  5. Günde 500 kalori çok AZ olmuş Ben 1500 ü geçmemeye çalışıyorum bazen kaçıyor o masayı görünce korktum kolay gelsin hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu bir haftalık detoks, ondan öyle, normalde ben de senin gibi yapıyordum. Gerçi veremiyorum o kalori ile, sadece almamayı başarıyorum.

      Sil
  6. yazdıklarını okumak o kadar iyi geliyorki bana terapi gibi :D

    YanıtlaSil
  7. Kız keşke yılbaşından sonra başlasaydın diyete. Yılbaşında bozulacak gene. Ben de başlıyorum yeniden. İkinci kapanma bana hiç yaramadı, yok aslında yaradı, sanırım 6-7 kilo aldım, tartılmıyorum hiç korkudan 😂😂. Beraber başarırız biz bu işi Handan 😁😘😘🙏😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yılbaşı gecesi serbest, mola vereceğim Sevda :) Valla bi an geldi başladım, her zaman başaramıyorum bu başlama işini, bozmiim dedim. Hem ben yılbaşı balosunda elbiseme sığmak için yapıyorum belkim :D :D :D

      Sil
    2. Ahahahahahahahhaa. Benim kostümüm koca eskisi eşofman tarzında olacağından başlamadım zaten. Yoksa ben de yapardım eheheheheh 😘

      Sil
    3. Ben kocamın eski eşofman takımına dokuz aylık hamile olmadan giremeyeceğimden mecburen kendiminkilere girmeye çalışıyom :D

      Sil
  8. En son dişlerim ağrırken bir şey yiyemediğim için azıcık kilo vermiştim, hala onun ekmeğini yiyorum :)) bakalım nereye dek :D 500 kalori dedin ama valla şapka çıkarıyorum ama sen gene de çok yüklenme kendine, kıyamam yahu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kendiliğinden kilo verdiğim hiç olmadı Mimoza. Bilgiç'in doğumuna giderken 82 kiloydum, 4 küsür kilo çocuk doğurup 80 kilo olarak eve döndüm :O O zaman bile rejim yaparak gitti hepsi :D

      Sil
  9. azmine hayran kaldım geceler uzun olunca acıkıyorum, ben de tarçınlı süt içiyorum güzel oluyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünkü öğle yemeğim süte doğranmış muzdu Bahar . Süt bana pek yaramıyor normalde, tarçınlı sütlü kahve yapıyorum arada :)

      Sil
  10. O açlıkla iyi yürüyebilmişsin. Ben baygın gibi yatardım büyük ihtimalle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de şaşırdım Şule. Vücudumuz düşündüğümüzden dayanıklı sanırım.

      Sil