Uykum Var

Aralık 24, 2020

Bu sabah zor kalktım. Bir kaç gündür gıpraşasım pek gelmiyor. Salondaki masa hâlâ dandini. Kartlar hâlâ tamamlanmadı. Hediyeler postaya verilemedi. Ben telefonda oyun oynayıp duruyorum.

Spor günüm değildi. Yürüyüşe de çıkasım hiç gelmedi. Oğlanlara kahvaltı hazırladım. Ben de yaptım. Ama rejime başlamaya karar verdiğim için pek mutsuzum.  Yine almış başını gidiyor kilolar. Metabolizmam yediklerimi yakmıyor. Spor mpor kilo vermeme yaramıyor. Neyse en azından salmış sarkmış hallerimi toparlıyor.

Gidip yine kıvrılsam diyordum. Sonra öğle yemeği telaşına gireceğim diye gidip yemek yapayım dedim.


Dün akşam kıyma çıkartmıştım. Buzlukta artan dolmalık biber kalıntılarım vardı. Biber dolması yaptım. (Bakınız şurada en sonunda bloggerı paralayacağım bir tarif verme denemem var, tıklayınız)  Makarna haşladım. Geçen hafta aldığım yeşilliklere baktım, saklama kabında pırıl pırıl duruyorlardı. O zaman bizimkilere o yeşillikleri yedirmek için sinsi planlarımdan birini devreye sürdüm.

O arada nasılsa şöyle bir görüntü oluşmuş. Mutfakta işler bir an evvel bitsin modunda olduğumdan çok pis çalışırım. Nasıl böyle yapmışım anlamadım. Bu tarihi ânı kaydedeyim dedim.


Eldeki verilerle ne yapacağımı buldunuz mu bakiim? 

Saat 12.07 olmuş. Sabahın sekizinden beri uykum bi gıdım açılmadı. Metabolizmamın ne olduğu ortada.

Şimdi bizimkilere yemeklerini vereyim. Sonra artık kıvrılayım bir köşeye. Aç midem izin verirse uyuklayayım azıcık. Kalktığımda kartların hepsini bitirip postaya hazır hale getireyim. 

Bir de market alış verişi yapsam mı acaba? 

Neyse sonra düşünürüm bunu.

Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. Mücver mi yoksa o.
    Benimde evdekilere kabak yedirme metodumdur.
    O hal bende de var. Sporu yürüyüşle bırakıyorum iki gündür. Ayaklarımda derman kalmıyor.
    Benimde şimdiye kadar çalışan metabolizma artık çalışmaz oldu. Çok yemiyorum ama verdiğim de yok.
    Sinir bir durum bu.
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mücver değil Hayalperest :)

      Ben kabağı bir de kıyma kavururken içine rendeleyerek yediriyorum. Havuç, kabah, her türlü yeşilliği içine doğruyorum, sonra nachosa sos yapıyorum mis gibi yiyorlar :D

      Sil
  2. Biber dolması canım çekti şimdi bak��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni hemen tarif kısmına alalım :D Sopanı rendelemek kısmı bitince en kolay yemeklerfen birisi dolma. Bizimkiler biberini yemiyorlar ama vitaminini alıyorlardır diyerek dolduruyorum :)

      Sil
  3. bir tür köfte olsa gerek :)

    YanıtlaSil
  4. Biraz magnezyum ve D vitamini mi alsan Handancığım 😘😘🙏🧿

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabahtan beri evde bitmiş olan vitaminleri alayım deyip deyip unutuyorum. İyi ki yazmışsınız ben de şimdi hemen alayım netten. Teşekkürler :)

      Sil
    2. Şu vitaminleri hatırlayıp da almayı bi başarsam. Bi de bende bi mantık var, vitaminlere bağımlı olmamalıyımmm. Hahaha, niyeyse. Gidip şu d vitamini damlasından suyuma damlatayım ben en iyisi :)

      Sil
  5. Dolmayı da bol yeşillikli mercimek köftesini de çoooooook severim <3 Ellerine sağlık, afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok severim Manxcat :) Teşekkürler :)

      Sil
  6. biber dolması çok severim. Börek içi gibi geldi bana ama umarım börek değildir. gelmesinn kalorilerrrrr kilolarrrrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Börek değil mercimek köftesi Andromeda. Kalori deme bana, yine rejimlere başlamak zorundayım ne yazık ki :/

      Sil
  7. Biber dolması severim yemesini yapımı anneye ait 😊😄ellerine sağlık canım benim sevgiler güzel kadın 💕😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anne elinden ne lezzetli olur Özlem :) Benden de sevgiler :)

      Sil
  8. Kısır olsa gerek:) Yemek işi bayıyor beni de. İki kişiyiz yinede mutfaktan çıkmıyorum.
    Yalnız o kilolar sporla asla gitmiyor ,denemiş biriyim. Hatta İsmek'te spora gittiğim zamanlar kilo alıyordum daha çok. Evde iştahlı aile bireyleri de varsa hele ,fazlasıyla irade gerekiyor:)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki gündür o irademi sınıyorum Mehtap. Deli edecek bu kilolar beni :/

      Sil
  9. Ben de uyanmakla uyanmamak arasında ki farkı ayırt edemez oldum. Sanki her gün hep aynı :(( Vitamin iyi fikir olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zira her gün hep aynı Sevda :) Evet vitamin iyi olabilir.

      Sil