Pencereye Gözüm İlişti Az Önce

Aralık 28, 2020

Balkona çıktım sonra . 

Yağmurlu, puslu bir günün akşamında tablo gibi bir kapanış.

Durdum ve izledim. Derin derin havayı içime çektim.

Evet sinemaya, tiyatroya, sergilere,  konserlere gidemiyor olabiliriz ama her gün hemen önümüzde gerçekleşen doğanın sanat eserlerinin tadını çıkartabiliriz.

Kendimize beş dakika ayırabiliriz durmak için.


 Not: Fotoğraflarda şarkı gizli :)

Benzer yazılarım

25 Yorum yap

  1. Çok güzeller. Gökyüzü muhteşem bir şey gerçekten. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi saklı şarkılara baktım da hepsi benim çok sevdiğim şarkılar ama Fire on Fire bir zamanlar hayatımın arka planı olsun dediğim bir şarkıydı. Görünce çok sevindim. Dinliyorum şu an hepsini sırayla. Teşekkürler. :)

      Sil
    2. Her akşam, her sabah başka şölen var Bonheur.

      İnsan özlüyor bazı şarkıları gerçekten de, ne güzel denk düşmüş burada rastlaman :) Rica ederim, keyifli dinlemeler.

      Sil
  2. Şarki falları en sevdiğim 😊🤗ve fotolar şahane bayıldım 😊👏👏en üstünden ikinci fotiyi aldım şarkıda güzeldi teşekürler canım benim emeğine sağlık sevgiler güzel kadın 😊💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Videoklibi de çol tatlıydı şarkının :)

      Benden de sevgiler Özlem :)

      Sil
  3. Ooo, efsane fotoğraflar olmuş gene 🧿❤️

    YanıtlaSil
  4. Düzcenin gün batımı gün doğumu da harika her gün ağzım açık bakıyorum😍 gökyüzü bu kadar gzeülken yaratan nasıldır acaba ?😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökyüzüne bakıp hayran olmadığım bir zaman dilimi yok Gezgin, ve şükretmediğim :)

      Sil
  5. Bizde de böyle açtı hava aksam saatlerinde.
    Ama ben böylesi göremedim o ayrı.
    Şarkımı aldım.
    :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel fotoğraflar.. İnsanın baktıkça bakası geliyor..Şarkıları dinleyemedim ..Engele takıldım :)) Akşam evden bakalım şansıma hangi şarkı çıkacak.. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bakalım hangi şarkı çıkacak Güliz :) Benden de sevgiler.

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Değil mi Büşra, içeri öyle güzel ışık doldu ki o anda, koltukta otururken dikkatimi çekti, çıktım balkona ve da daaaam.

      Sil
  8. gün batımının şahane renklerinde kaybolmak...

    YanıtlaSil
  9. Fotoğraflar harika. Bayılırım gün batımı fotolarına. Teşekkürler 🤗🌺

    YanıtlaSil