Güz Okuma Şenliği Sonu

Aralık 02, 2020

 



Vay be, korona günlerinde bitirdiğimiz üçüncü kitap şenliği bu. 

Bu sefer elimde sürünb kitap olmadığından yaza göre daha iyi bir performansım oldu. Hatta iki gün koşturmakla geçmeseydi bir kitabım daha bitecekti ama onu bitiremedim.


1.Kategori (10 puan): İsminde GÜZ mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen/olayların Güz'de geçtiği bir kitap.

Sonbahar / Ali Smith / Kafka Yayınları / 213 sf


2.Kategori (10 puan): Adında yada konusunda Kitap yada kitapla ilgili olan bir konu geçen bir kitap.

Rüzgârın Gölgesi / Carlos Ruiz Zafón / Kırmızı Kedi /586 sf

3.Kategori (10 puan): Hz.Muhammed ile ilgili bir kitap.


4.Kategori (10 puan): Fantastik türde bir kitap.

Kuzgunun Gölgesi / Jay Kristoff / Pegasus Yayınları /449 sf


5.Kategori (10 puan): Herbert George Wells yada Sait Faik Abasıyanık' tan bir kitap.


6.Kategori (10 puan): Adalet Ağaoğlu yada Ursula K. Le Guin den bir kitap.


7.Kategori (10 puan): Ulu Önder Mustafa Kemal ATATÜRK ile ilgili bir kitap.


8.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Aynı harfle başlayan üç kitap yada bir yazardan üç kitap.

Mavi Yakut / Arthur Conan Doyle / Avrupa Yakası Yayınları / 98 sf 
Maviye İz Süren / Bahar Uysal Karakuş / Mecaz Yayınları / 135 sf
Meslek Yarası / Zeynep Oral / Cumhuriyet Yayınları /  218 sf

9.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Kapağındaki baskın rengi Sarı / Turuncu / Kırmızı olan birer kitap.

 Körlük/ José Saramago / Kırmızı Kedi Yayınları / 331 sf
Solmayan Ümit / Sibel Yıldız / Ateş Yayınları / 171 sf
Aşkımız Eski Bir Roman / Ahmet Ümit / YKY / 223 sf

10.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Adında Meyve,sebze/ Hayvan / Çiçek ismi olan birer kitap.

Gazap Üzümleri / John Steinbeck/ Altın Kitaplar /470 sf
Ölmüş Eşek / Aziz Nesin / Bilgi Yayınevi 153 sf
Begonvilli Ev / Müjde Dural / Sapiens Yayınları / 254 sf

11.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Adının baş harfleri G, Ü, Z ile başlayan 3 kitap.

Gün Ağarmasa / Osman Akınhay / Agora Kitaplığı / 215 sf
Üsküdar Masalı / Muharrem Kaşıtoğlu / Özyürek Yayınları /  136 sf
Zamanda Buluşma / Müge Serin Öztürk / Galata Yayınları / 294 sf

12.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Sayfa sayısı 100 / 200 / 300 e kadar olan birer kitap.

Vatan Yahut Silistre / Namık Kemal / İş Bankası Yayınları / 69 sf
Sade ve Derin / Deep Tone / İkinci Adam Yayınları /163
%10 Daha Mutlu / Dan Harris / Pegasus Yayınları / 287 sf

Okuduğum kitap sayısı : 18  ~  180 puan
Ekstra Puanlar                        ~  150 puan
Okunan sayfa sayısı : 4465    ~ 44 puan

Toplamda 374 puanla bitirmişim. Şimdi gidip kış okuma şenliği için kitaplarımı seçeyim :)

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Kim başlatıyor bu okuma şenliklerini acaba?

    Tebrikler bu arada...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.nilgunkomar.com/2020/12/okuma-senligi-ks-2021.html

      Sevgili Nilgün'ün bloğuna bakabilirsin ReHiTu,ona ben katılıyorum demen yeterli.

      Sil
  2. Tebrik ederim seni bravo valla 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sefer ben de kendimi tebrik ettim Hanife, yaz boyunca okuyamadığım kitapların acısıbı çıkartmışım :)

      Sil
  3. bloglara bakamamıştım. Karavan hayırlı olsun güzel günlerde kullanmak nasip olsun. Hülya

    YanıtlaSil
  4. iyi okumuşsun sende Handan kış şenliğide yayınlanmış bir bakayım. Bu sefer tamamlayamam diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sefer daha rahat tamamlarsın Özlem, kışın daha çok evde vakit geçiyor.

      Sil
  5. Ne güzel bol bol okumuşsunuz. Ben bir kitap elimde sürünüyorum. İçlerinde önceden okuduklarım, okuma listemde olanlar ve hiç duymadıklarım var. Bakacağım onlara da. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz boyunca ben de tek bir kitabı okumaya öalışmıştım Bonheur. Bırak seni sarmadıysa, başka bir tane al eline. Bazı kitapların zamanı değilse, okunmuyorlar.

      Sil
  6. Tebrik ederim😍 Kendi adıma 10. kategoriyi tamamlayamadığım için üzüldüm. İkimizin de 10. madde için Gazap Üzümleri'ni seçmişiz😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gazap Üzümleri'ni pek de isteyerek seçmemiştim ama en sevdiğim kitaplardan birisi oldu Belle :)

      Sil
  7. Güzel okumuşsun Handan, tebrikler. Ekstra puan getiren bütün kategorileri tamamlamışsın, büyük başarı. Onları denk getirmek zor olabiliyor :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe, itiraf ediyorum, önce onları tamamlamaya çalışıyorum :D

      Sil