Bir de Tokken Yazayım Bari :D

Aralık 28, 2020

Saat 13.06. Dün akşam 19.00 yediğim zeytinyağlı fasülye ve yoğurt ikilisinden beri ilk öğünümü yedim. 


Sabah yedi buçukta kalktım. Oğluşların kahvaltısını hazırladıktan sonra sekiz buçuğa doğru dışarı çıktım. Kargo yollayacaktım, derdim postaneyi boş bulmak :) Boştu :) Paketlerimi yolladım. Oradan pazara geçtim. Demiştim herhalde, nihayet pazar günü kurulan pazarımızı pazartesiye çevirdiler,  iyi oldu. Gerçi bütün tezgâhlar dolu değil,ama daha güzel, sosyal mesafeli gelişiyor. Tabi saat dokuzda gidersen zaten kimsecikler olmuyor. Alış verişimi yapıp eve döndüm. Spora on dakika kalmış.

Üstümü değiştirip pilatese geçtim. 

Mide boşken spor daha rahat yapılıyor, karın hareketlerinde yediklerin ağzına çıkmıyor :D

Spordan sonra yine giyinip sokaklara vurdum kendimi, anneme birşeyler bıraktım, onunla mahalle turu attık. Bir iki iş hallettik.  Yolda kalori hesaplama programım hâlâ yediklerinizi girmedini uyarısı verdi. Yemedim gardaş, mideme taş bastım dolanıyorum diye söylendim ona.

Eve döndüm. Doğru mutfağa attım kendimi. Fotoğraftaki tabağımı hazırladım. Bir rezene çayı yaptım. Şu an tabağı yalasam mı modundayım :D

Pazardan alınan yerleşecek ama kılımı kıpırdatasım yok şu an. Pert oldum. Enerjisi hiç bitmeyen insanları kıskanıyorum, bnim bi atımlık barutum var.

Neyse dolapta kalanlarla oğlanlar öğle yemeklerini yediler. Bu et suyunun eti yok mu sorularını duymazdan geldim :D Akşama Allah kerim. 

Haa, hâlâ masa toplanamadı. Ne ara toplanabilecek diye ben de meraktayım.

Akşam iki saat bilgisayar oyunu oynamayı iş yapmaya tercih ettim. Pişman değilim :D


Çok zayıflamışım di mi, dört günde bi formda gözüküyorum :D Bu arada odanın düzeltilmiş hali nasıl?  Buna da şükür diyorum, sabah adım atacak yer yoktu içinde.

Şimdi bir çay keyfi yapayım. Yeşillikler az biraz daha beklesin.


Benzer yazılarım

21 Yorum yap

  1. Oda mükemmel derli toplu, huzur yerinde, kilolar uçmuş gitmiş, daha ne olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üçüncü kısım pek olmadı ama, daha ne olsun Evde Yazar ;D

      Sil
  2. Handan abla, su diyet isine biraz ara mi versen acaba. Yoksa uzun süre daha ne yiyip ne yemediğini yazacaksın gibi duruyor😀♥️🍓

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bir de evdekilerin halini gör Bigudili, açım diye dolanıyorum ortalıkta. Beni böyle idare edeceksiniz bi müddet anacım :D Kafam başka bişeye basmıyoooo :D

      Sil
  3. Bende açım şuan 😂
    Evde ekmek de yok. Yoksa soğan ekmek yerdim valla.
    Kızın kalan kıtır kıtırını yedim bende.
    Yoğurt yiyeyim birde.
    Benim evde aynı. Topluyorum yine aynı. Sözde bugün yaparım dedim yapmadım.
    Öğlen zumba yaptık. Kısa günün kârı
    Napalım 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoğurt daha çok alacağım ben de, en güzel yiyeceklerden :) Brokoli ve karnıbaharı buharda pişirdim az önce, şu an üzerlerin sarımsaklı yoğurt döküp yeme hayallerindeyim :D

      Zumba harika bişey. Dizlerim sakat olmasaydı kesin yapardım. Çok iyi olmuş :)

      Sil
  4. herkes evde olunca iş hiç bitmiyor:)

    YanıtlaSil
  5. Bence gayet enerjiksin, daha ne olsun.. Baya sıkı bir diyet anladığım kadarıyla, kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Detoks Mehtap, bayağı sıkı evet,üç günü kaldı, sonrasında daha makul bir kalori ile yapacağım. Belki de aralıklı oruç denerim.

      Sil
  6. Ben enerjinize hayranım. Yarısını yapmaya kalksam daha fikir aşamasında üşeniyorum. :D Olsun evin dağınıklığı yaşanmışlığından. Elbet toplanır. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok valla, öğleden beri koltukla bütünleştim. Sırf akşam yemeği uğruna zorla kendimi kaldırmaya uğraşıyorum Bonheur :)

      Sil
  7. Ben kışın salatalık yiyemiyorum, kokusu hoşuma gitmiyor onun yerine biberi koyacağım ben bu detoksa bende yılbaşı ertesi başlayacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pazardan aldıklarım çok güzel oluyor Özlem . Markettekiler dediğin gibi.

      Sil
  8. Süzülmüşsün hakikaten, zor gördüm seni 😁. Kız şaka bir yana, dıştık gibi oldun iyice 🧿. Darısı başlarıma innnşallaaahhh 😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yav, dıştık ne yaaa. Fıstık olacaktı o 😂😂😂🤗

      Sil
    2. Hehehe yastıkların, tepsinin, laptopun arkasına saklan sen de dıştık olursun, fıstık olmak nereee ben nereee :D

      Sil
  9. Yastık ve laptopun arkasında durunca gayet fit görünüyorsun Handan :-) Şaka bir yana sonucunu bizimle paylaşırsan sevinirim. Yeni yılda ben de beslenmemi düzene oturtmak istiyorum. Hatta bu yüzden bloğumda bu durumdan bahsetmeye karar verdim. Normalde kişisel yazı pek yazmıyorum ama bunu yazarsam sizden utanır motive olurum belki diye bir umudum var :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de o yüzden yazıp duruyorum Şule, hem motive olmama hem de yemek yemeden oyalanmama yarıyor :D

      Sil
  10. Vallahi tebrik ediyorum. Yolun açık olsun:)
    Ve mutlu bir 2021 dilerim. Yeni yılın kutlu olsun Handan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sezer :)

      Senin de yeni yılın kutlu olsun :)

      Sil