Yılın Son Günleri Pek Faal Geçiyor

Aralık 27, 2019




Bakmayın böyle şıkır şıkır, rengârenk olduğuma.

Saatlerdir mutfakta yarınki partim için hazırlık yapmaktayım. Bu fönlü saçlara karnıbahardan brokoliye, patlıcan kızartmasından kerevize, üzerine sarımsak, peynir felan harika kokular sinmiş durumda :D

Bu arada ultra heyecanlı kitabımı her molada okumaya çalışmam da cabası.

Ah, günün tatlı sürprizini de söylemeden geçmeyeyim.

Ben böyle mutfakta karman çormanken kapı çaldı. Bir paket bana.

Sevgili Şebo bana haaarika bişey yollamış.




Tekrar teşekkür ederim canım. Kocaman kocamaaan öpüyorum.

Benzer yazılarım

23 Yorum yap

  1. Defter sanırım ama çok güzelmiş bayıldım 😊🌸 kartta çok güzelmiş 😊 güle güle kullan canım benim kolaylıklar dilerim 😊 mus mutlu güzel yılların olsun inşallah güzel kadın 😘 sevgiler 😊 sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Özlem, benden de sevgiler canım :)

      Sil
  2. Hepsi de harika. Simdiden mutlu yillar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Berlin, size de mutlu yıllar :)

      Sil
  3. Beklenmedik anda gelen kargolar gibi mutlu eden bir şey yok. Hele ki o kargo hediye taşıyorsa. İyi günlerde kullan canım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Şule :) Hep böyle güzel sürprizler getirsin hepimize 2020 :)

      Sil
  4. Çok tatlısınız gerçekten. Mutlu yıllar dilerim şimdiden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Akela, sana da mutlu yıllar :)

      Sil
  5. ooo harika ki, sağlık olsun yine fönlenir :D

    YanıtlaSil
  6. En bayıldığım yanınız da böyle işin-gücün arasında bloğa yazı gire bilmeniz.🤗 Vallahi harikasınız. İnşallah yine ziyaret ederim ama şimdiden mutlu yıllar diliyorum. ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürekli iş yapamıyorum, arada beş on dakika molalar veriyorum Umman, oldum olası böyleyim :)

      Mutlu yıllar canım.

      Sil
  7. İyi seneler Handan'cim, hediyen de çok tatlı, güle güle kullan 🥰🥰

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Bahar :) Size de iyi seneler :)

      Sil
  8. Kaç haftadır grmiyormuşum bloga ben yahu... Yeni gördüm iyi mi :)))
    Çok güzel günlerde kullanacağından eminim defterini... Kocaman öptüm yeniden ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adreslerimi geçirmeye başlayacağım yakında. Aldığım hediyeleri de yazacağım, zira kime ne aldığımı iyice unutmaya başladım artık :D Tekrar teşekkürler :)

      Sil