The Movies That Made Us

Aralık 18, 2019


Geçen gün Netflix'de rastladığım dizi. Filmlerin hikâyeleri var içinde.

Çok sevdiğim Dirty Dancing ve Home Alone'un nasıl çekildiğini izledim.  Öyle hoşuma gitti ki. 

Şurada hangi filmler olduğu yazıyor. Tavsiye ederim.


Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Eşim de izlemiş. O kadar ilginç şeyler anlattı ki ben de merak ettim gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel Manxcat, diğer filmleri de izleyeceğim fırsat buldukça.

      Sil
  2. Dikkatimi çekmişti, o zaman aldım listeye hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmlerin hikâyeleri hele ki filmler de çok sevdiklerimizden olunca oldukça güzel geliyor Ezgi :)

      Sil
  3. Demeyin demeyin, netflixi hep kötüleyin, ben para vermemek için direnirken etmeyin :)

    YanıtlaSil
  4. Ya tam benlik bir programmış. Sevdiğim filmlerin yapım aşamasını öğrenmeyi çok severim. Hemen not alıyorum. Teşekkürler Handan :-)

    YanıtlaSil