Çok Şükür Bugün de Bitti

Aralık 11, 2019

Aslında kahvaltı hazırlamak dışında birşey yapmadım ama yine de gözlerimi açamadığım bir gün olunca ayakta zor durdum. Derdim ne bilmem.

Neyse akşam biraz dışarıda yürüdüm. Güzel manzaralar toplayıp geldim. Bence bir şarkı falının tam sırasıdır :)






Beğendiğiniz bir tanesine tıklayıp şarkınızı alabilirsiniz :)

Benzer yazılarım

31 Yorum yap

  1. Ayy bayıldım bu şarkı falına😍🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hazırlamayı çok seviyorum Hayat :)

      Sil
  2. Itiraf edeyim mi..
    Türkçe şarkı falını daha çok seviyorum
    Anlamıyorum ya bunları, ondan :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsini tıklayıp o sırada ruhuna en iyi geleni seç bence :)

      Sil
  3. Pavarotti çıktı ve dışarıda kar yağıyor💛

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kar yok bizde ama bana da o çıktı ve en sevdiğim💜

      Sil
    2. Benim yerime de kar izleyip müziği dinle Sevgi :)

      Ne güzel olmuş sevdiğin bir şarkının çıkması Hayat :)

      Sil
    3. Çok yakıştı çok🧡🧡🧡

      Sil
  4. Aaa, teşekkür ederim :) Ilginç bir şarkıymış, hiç duymamıştım :) Hemen dile dolanacak bişey :)

    YanıtlaSil
  5. Bende de bu sıra uyku durumu. Allah hayretsin.

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Ne güzel şarkı, değil mi :) Yeni keşfettim ben ya, biraz geriden gidiyorum :D

      Sil
  7. En sevdiğim şarkılardan biri çıktı😀. Twist in my sobriety. Çokkkkk teşekkür ederim 😍🌷🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamanda yolculuk yaptıran türden şarkı :)

      Sil
  8. Bana da tam ihtiyacım olan çıktı... Ama partners in crime: bu da sana Handan.
    Olan biten herşeye rağmen "karanlık sokakta yürümekten vazgeçmeyen kadın" olduğun için! <3
    https://www.youtube.com/watch?v=9L5mPfpeXxk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bu şarkı falı bana pek bereketli oldu. Karanlıktı ama saat geç değildi, bizim mahallede henüz herkesler sokaktaydı :) Ne sesi var hatunun ama.

      Sil
  9. Aldım :)
    Lewis Capaldi - Someone You Loved

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amerika şarkım bu benim, ilk orada dinlemiştim, şimdi hep orayı hatırlatıyor.

      Sil
  10. Amy MacDonald - Run çıktı falda. Cok severim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Yanıtlar
    1. Bizim gençliğimizin en güzel şarkılarından :)

      Sil
  12. iyi geceleer geçerken uğradımdııı :)

    YanıtlaSil
  13. hepsine tıkladım gerçi ama ilk tıkladığım bu ;)
    U2 - I Still Haven't Found What I'm Looking For

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arandıkça bulunmamış yıllar yılı,
      Bulundukça aramaklı.

      Şiirini anımsatıyor.

      Sil