Hayat İstediğin Şeyi Sana Verirken Şaşırtır Bazen

Aralık 13, 2019

Dün  kendimle baş başa kalma isteğim tavan yapmıştı. Ama evde sürekli birileri vardı, yapacak işler hiç bitmiyordu, kendimi pek perişan hissediyordum. Hasta gibi oluyorum ben yalnız zaman geçiremezsem. Yalnız ve keyfimce yani.

Hiç yerimden kıpırdayasım yokken zorla kalkıp saçımı boyatmaya gittim.  Metos'un dans gösterisi vardı. Gözümde büyüyordu o yol.

Kuaförden çıktığımda erken olduğunu görünce karşıya deniz yoluyla geçmeye karar verdim.  Beşiktaş'ta durağa gider gitmez,  üstelik de boş gelen otobüste pencere önüne kuruldum.

Beşiktaş'tan Hisarüstü'ne yol güzergâhı beni direk otuz küsür sene öncesine ışınladı. Bu ruh haliyle bir de seksenlerin müziklerini açtım, işte yeniden okul yıllarımdaydım.

O yol bir saatten uzun sürdü. Neyse ki acelem yoktu. Başımı cama yaslayıp insanları, yolları, binaları seyrettim.

Öyle iyi geldi ki. İşin ilginci, bir yerde olmak istiyordum ama hiç bir yer beni çekmiyordu dün sabah. Tam olmak istediğim yer beni buldu.

Evet bir otobüsün cam kenarındaki koltuğu sana zamanda yolculuk yaptırıp kendinle başbaşa kalmanı sağlayabilir bazen.

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Ohh... sonu iyiymiş. Rahatladım.
    Aklıma nedense kötü birşey olduğu geldi.
    Hani bir laf vardır, evrenden neyi nasıl istediğine dikkat et, diye.
    Bazen o istediğini öyle bir sunuyor ki karşına, ben naptım diyorsun.
    Herşeyin hayırlısı.
    Sevgiler sunuyorum kocaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilek dilerken takıntılı ölçüde titizimdir Hayalperest, muhakkak hayırlısıyla, sağlıkla sıhhatle falan eklerim dibine :D

      Benden de sevgiler canım.

      Sil
  2. Cam kenarı her zaman iyidir. Hele uzun yolda. Ne hayaller ne düşünceler geçer gider...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun otobüs yolculuklarını da çok severim bu yüzden, cam kenarında dünya önünden geçer, sen izlersin.

      Sil
  3. O kadar gönülden istemişsin ki, dileğin kabul olmuş. Hayat bazen böyle hoşluklar yapıyor da çekiliyor
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  4. Bu aralar benim de böyle bir molaya ihtiyacım var Handan. Hem ruhum sürünüyor, hem de bedenim...
    O otobüs yolculuğunun sihrini tim hücrelerimle hissettim o sebeple ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Darısı başına Şebo, öyle iyi geldi öyle iyi geldi ki.

      Sil
  5. Dün bende tam o günümdeydim. Sonra kendimi bir kütüphaneye kapattım ve 3 saat çıkmadım. Öyle iyi geldi ki.. Ama cam kenarı yolculuğa da hayır demezdim. Umarım şimdi daha huzurlu ve enerjik hissediyorsunuzdur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de çoook, huzurlu ve mutluyum Akela :) Kütüphane de harika olmalı :)

      Sil
  6. Offff nasıl kıskandım sizi 🙈 o kadar çok istiyorum ki bir otobüse binip uzuuuuuun bir yola çıkmayı tek başıma...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla İstanbul trafiğinde on beş dakikalık yolu bir buçuk saatte geçtiğimizden uzun yola gerek kalmadı Manx :)

      Sil
  7. Geçmişe gitmek gerçekten iyi geliyor insana dimi

    YanıtlaSil
  8. Eskiden kendimle baş başa kalmak için fırsat kollardım şimdiyse sürekli pişmanlıklarım ve hatalarımı düşünerek kendime eziyet ediyorum. Sizde hala ümit var, mutluluk var, ne güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok çabuk unuturum. Bu da ruhuma iyi geliyor. Ayrıca düşüncelerim negatif şeylere kayarsa hemen beni mutlu edecek şeyler plânlamaya başlarım, her zaman iyi gelir :)

      Sil