Nostaljik Pazartesi, Yok Salı :)

Aralık 31, 2019

Zaman inanılmaz hızlı geçiyor. Annemin simli kartlarını geçen sene fotoğrafladım zannediyordum, iki sene geçmiş.

Baktım hem fotoğraflar hem de yılbaşı filmleri ile güzel bir yazı hazırlamışım, o zaman neden bir daha yayımlamayayım ki,  di mi :)


Annem kartları çıkarttım onlara bakıyorum dediğinde simli kartlar varsa ben de fotoğrafını çekeyim demiştim. Bugün uğradığımda bana şöyle bir sofra hazırlamıştı :)


Çocukluğumun bu kalın simli kartlarının büyüsünü başka hiçbir kartta bulamadım ben. Şimdi çok daha ilginçleri çıkmış olabilir, her yerde bulunan simlerle kendimiz bile yapabiliyoruz bir çok şey ama bu simlerin havası olmuyor.


Ya da oluyordur da benim çocukluğuma köprü kurmadığından eksik kalıyordur :)


Telefonla gün ışığı olmadan bu kadar çekebildim ne yazık ki. Parlasınlar diye değişik açılarda çekilmiş oldular :)


Ah ne kadar seyretmişimdir bunları kim bilir.





Hepinize iyi geceler.

Her bir fotoğrafa sevdiğim yılbaşı filmi sakladım, istediğinize tıklayıp şarkınızı alın. Ve o filmi izlemediyseniz muhakkak izleyin :)

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Nostalji yaşadım yazını okurken. Simli yılbaşı kartlarını bizim nesil iyi bilir. Bu arada blogumu wordpres e taşıdım. www.bizkimizkadiniz.com

    YanıtlaSil
  2. Geçmişe gittim Handan, Şimdi piyasadan silindi bunlar ama buradan görmek bile güzeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herşey varken bu simli kartlar neden yapılmıyor anlamıyorum Özlem. Zamanda yolculuk yaşıyor insan bakarken.

      Sil
  3. Yeni yıl hepimize en başta sağlık,huzur ve blog muhabbetliği versin !

    YanıtlaSil
  4. Yeni yıl sizler için sağlık, mutluluk ve huzurla dolu bir yıl olsun; Yeni yılınız kutlu olsun Handan Hanım, Sevgilerle.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Fatih, senin de yeni yılın kutlu olsun :)

      Sil
  5. Ah bayıldım, çocukluğuma gittim. Ben de bayılırdım bu kartlara! Seçemezdim en güzelini. Kırtasiyelerde beyaz, böyle döndürülebilen bir stand olurdu kartpostallarla dolu. Artık yok maalesef :( Keşke olsa, seçmek için elimize alıp alıp bıraksak, zorla seçsek bir tane, sonra özenle yazıp göndersek eskiden olduğu gibi birbirimize...

    YanıtlaSil