Çok İlginç Bişi

Aralık 17, 2019

Geçen gün Kürşad gösterdi bunu. Bir video kaydının üzerinde istediği kişinin yüzü konularak ona çevrilebiliyormuş.

Hele ki o kişiyi taklit ederken yapılınca gerçekten inanılmaz gözüküyor. Bakın Bill Hader'in taklit yaptığı programların üzerinde uygulanmış, inanılmaz.

İleride artık hayatta olmayan sanatçılara film çevriltebilir diye düşündük.

Tabi çok daha kötü şeyler de yapılabilir :(



Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Evet bende görmüştüm bir youtube kanalında.Artık gördüğümüz hiç bir şeye inanamayacağız.

    YanıtlaSil
  2. saool hoşbişi ilgileneyims :)

    YanıtlaSil
  3. Bu tür yenilikler inanılmaz boyutlara ulaştı. Neredeyse aklımızdan geçenleri okuyacaklar. Fakat kötü amaçlı kullanımlar korkutuyor.

    YanıtlaSil
  4. Görmüştüm ve çok şaşırmıştım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık gözümüzle gördüğümüze de inanamayacağız Aslı :)

      Sil
  5. Bu çok tehlikeli olmaz mı, yanlış anlamadıysam istediğin insanı koyarsın.

    YanıtlaSil
  6. Bu teknolojiyi duymuştum. Hem de çok komik bir videoda. Linkini bırakıyorum, mutlaka izle :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=nMfGTQyo3N0

    YanıtlaSil