Partiii

Aralık 31, 2019

Bu seneki partimiz de bol kahkaha ile geçti çok şükür.


Saat yedide dersten çıkıp geç kalacağını söyleyen Any'ye,  sen yedide çıkıp beşte bizde olursun demiştim. Yedi olmadan bize geldi gerçekten de,  üstelik herkesten önce :D


Şu peynir tabağına uğraştığım kadar başka bişeye uğraşmadım. Hep Ayşe'nin yüzünden. Bayılmıştım onun yaptıklarına. Benimki pek bi çirkin oldu ama neyse artık :D


Yemeği yeme hakkı için önce fotoğraf çekmem lâzım tabi. Gıpraşmayııın.



Her sene parti etkinliklerini buraya asarım. Yemek faslından sonra herkes sırayla gelip bir tanesini çeker, içinden ne çıkarsa onu yaparız.

Bazıları her sene aynıdır.


Meselâ "Gülümseyin çekiyorum"  çıkarsa fotoğraf zamanı, "Kahve bahane"  çıkarsa kahve zamanı, "Sarılalım sıkı sıkı" çıkarsa herkes gidip birbirine sarılır, " Yeşil defter" korkulu rüya, taaa 1991 de okulun son yılından kalma defterimiz var, ona yazı yazılır, "Çek Allah çektirmesin" hediye çekilişi ve hediyeleşme zamanı, " Dile benden ne dilersen" dileklerimizi yazıp bizim evin tavanına yapıştırma zamanı :D


Bu sene ekstralarda bardak taşıma yarışması yaptık, ne kıran kırana bir yarışma oldu,  kazanan ikili bir hediye kaptı.

Sonra Metehan'ın hazırladığı "Adı dilimin ucunda" yarışması vardı. Hep duyduğumuz klasik müzik parçalarından çaldı, adlarını  hatırlamaya çalıştık :D  Yükarıdaki ikili shazamla buldukları için elendiler :D


Tuvalet kâğıdı rulolarından bu eserleri yarattık.

Bir de "Bir ki üç tıp" bölümümüz vardı. Belki bundan sonra hep yaparım. Bir şarkı açtım, hepimiz oturup hiç konuşmadan onu dinledik.

Bir de beş sene önceden hazırladığımız zaman kapsülünü açıp içine yazdıklarımızı okuduk. Yenilerini yazıp koyduk.


Bir baktık gece üç olmuş. Biz sürekli aktivite yaparken zamanın nasıl geçtiğini anlamamışız.

(Bunları uzun uzun yazdım belki bu geceyi evde geçirecek olanlar yaparlar.)

Seneye yine hep birlikte yine dolu dolu,  keyifli bir parti geçirme dileğiyle gecemizi bitirdik.

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Ya ben bayılıyorum senin fikirlerine, aktivitelerine, ailecek eğlencelerinize, partilerinize Handan Abla! Ne kadar hayat dolu, ne kadar fikir dolu, ne kadar tatlı bir kadınsın sen! İyi ki varsın, iyi ki bizimle paylaşıyorsun :) Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Sondaki fotoğrafta olanların hepsi tuvalet kağıdı rulosundan mı yapıldı? Çok başarılı çalışmalar. İmrendim valla.

    Çok güzel bir parti olmuş Handan. Emeklerine sağlık. Bu sene bizim kutlama sönük geçti ama seneye seninki gibi bir parti planlıyorum. Senden esinlenirim artık :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tuvalet kâğıdı rulolarından Şule, çok keyifli, tavsiye ederim :)

      Yılbaşı fikirleri etiketime tıkla, seç belen al canım :)

      Sil
  3. Shazam'ı farkettirmeselermiş iyiymiş hahahaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koymuş tableti kâğıdın altına :D Yok, zaten iki tanesini bile bilse şüphelenirdik :D

      Sil