Bizim Bilgehan'ın Cevapları

Aralık 24, 2019

Okuldan gelmiş oğluma merakla soruyorum.

-Sınavın nasıl geçti oğlum?
- Hoş.
-?!?

Banyonun kapısında içeri sesleniyorum.

-Bilgehan orada mısın?
- Biraz.
- Ha?

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. :) değişik olmuş biraz cvplar ama bence de hoş :)

    YanıtlaSil
  2. kesin o sırada cep telefonu varsa onunla ilgileniyordur:-)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, hayır, iyi, kötü deme özürlü bizim oğlan :)

      Sil
  3. Biraz . Hahaha :))

    YanıtlaSil
  4. Ben de bu yeni nesil konuşmasından pek anlayamıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizimkisini yeni nesil de anlamıyor zaten :D

      Sil
  5. Ordamısın .. Biraz :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi bakalım ayıkla pirincin taşını :D

      Sil
  6. 😂😂😂 Çok güldüm buna. Şimdinin çocukları niye böyle? Bizimkilerden de ben her gün farklı kelimeler duyuyorum, bu yaşıma kadar duymadığım. İşimiz zor vallahi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Not et sen de bir kenara Umman, insan unutuyor sonra. Çok eğlenceli çocukların kelimeleri.

      Sil