Oradan Buradan

Aralık 20, 2019

Bugün postaneye gitmeyi nihayet başardım. Lütfen boş olsun dualarım kabul oldu da kartlarımı da kargolarımı da rahat rahat gönderdim. Kartlara inatla pul yapıştırmaya çalıştığım için adamlara ekstra iş çıkartıyorum. Zira pul fiyatı posta fiyatıyla aynı olmuyor hiç :(



Neyse üzerimden bir yük kalktı.

Şimdi ay başından beri yemekte  misafir ağırladığım zamanlar hariç hiç boşalmamış olan masamın üzerini simlerden kurtarayım. Yarına kadar :D



Yarın geleneksel ev süsleme günümüz. Yılın en uzun gecesinde yapılacak en keyifli iş. Üstelik son senelerde öğrendiğimiz bayramımızı da kutluyoruz o arada. NARDUGAN BAYRAMI. Türklerin güneşin yeniden doğuşunu kutladıkları doğan güneş bayramı. Muazzez İlmiye Çığ şurada anlatmış ,  merak edenler bakabilir.



Bakın ne demişim bir kaç sene önceki yazımda.


Dünya üzerinde kötülükler,haksızlıklar, üzüntüler hep var. Sıradan hayatlarımızda çaresizlikler,umutsuzluklar hep var.

Madalyonun diğer tarafının olduğunu, güzellikler, mucizeler ve iyiliklerin de bulunduğunu unutmayalım.

Çocuklarımıza geri dönüp baktıklarında içleri sımsıcak olarak hatırlayacakları bir çocukluk bırakmak için bütün karalara inat elimizdeki tüm renkleri kullanalım.

Zaten hayat bir varmış bir yokmuş. Gerisi o kadar boş ki.


Hâlâ aynı şekilde düşünüyorum. 20 ve 17 yaşlarındaki iki delikanlımla yarın cingılbels şarkıları eşliğinde süsleme yaparken içim sıcacık olacak. Bir sene daha bu güzelliği yaşayabildiğim için şükredeceğim.


Nerede olursan ol, ne yaparsan yap, kaç paran kaç evin kaç araban bulunursa bulunsun, hep eksiklik hissedeceksin. Hayat eksik bir şey çünkü. Onun için nerede olursan ol ,  anın tadını çıkartmaya bak. Yapabileceğinin en iyisi bu.

Not: Eski yılbaşılardan kalma fotoğraflara kısa animasyon filmler sakladım, tıklayıp alınız :)

Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. İlk kez duyuyorum öğrendim ya ben de kutlarım bundan sonra :)

    YanıtlaSil
  2. Yazıyı okumak ve güzelim fotoğraflar mutlu ediyor insanı:)

    YanıtlaSil
  3. Şu bayramı inceleyeyim zira ilk kez duydum 🤗sen olmasan kara cahil die ölcem kalcam 🙄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa, bana takıl kutlayacak yeni bayramalr bul Hatice :)

      Sil
  4. Narduganı ben de ilk kez duyuyorum,demek bilmediğimiz çok şey varmış.. En son söylediğiniz sözler de çok anlamlı bence,çok yerinde..Teşekkürler..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de geçen senelerde öğrendim. Çok da sevdim bu bayramı :)

      Sil
  5. Hem çikolatamı aldım, hem animemi :) Hangisi daha tatlı bilemedim.

    YanıtlaSil
  6. Handaanım bi tanesin! Nasıl güldürdün yorumunla bilsen. Şu an ağzım kulaklarımda. :D Teşekkür ederim çok.
    Laf aramızda, ben de çok özledim buralarda olmayı ve de yazmayı. (Aceba yeniden başlayacak mıydı?!.... :P)
    Öpüyorum hasretlen... :* <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence başlamalıııı, özledikkk :) Kocaman öpücükler :)

      Sil
    2. Belki de dürtüğünüzün cazibesine dayanamayıp, bir küçük adım atmışızdır, kim bilir?! ;) :*

      Sil
    3. Ayyyy, baktım hemen :)

      Sil
  7. güzel blogunuzu beğeniyle izledim. sizi de benim blogumu izlemeye davet ediyorum. dost selamlar.
    http://erhantigli.blogspot.co.at/

    YanıtlaSil
  8. Son fotoğrafı tıklayıp filmimi aldım ama bu bana yetmez. Diğerlerini de tek tek tıklamam lazım :-)

    YanıtlaSil