Partiii

Aralık 31, 2018


Çok fazla söyleyecek söz yok aslında fotoğraflar her şeyi anlatıyor :)































Hepinize sevdiklerinizle birlikte mutlu yıllar.

Enerjiniz ve azminiz hiç bitmesin, düşseniz de kalkacak gücü kendinizde bulun, yanlış yola saptıysanız çok geç demeden başka bir yol deneyin, arada kendinizle vakit geçirmeyi , elinizi hiçbir şeye sürmeden bomboş durmayı unutmayın, şükredin, dilemekten ve hayal etmekten asla vaz geçmeyin. Her sabahın yeni bir başlangıç olduğunu sakın unutmayın.

İyi ki varsınız. Hepinize kucak dolusu sevgiler, öpücükler..

Benzer yazılarım

35 Yorum yap

  1. Keyifler yerinde.Allah mutluluğunuzu daum etsin.Mutlu yıllar herkese

    YanıtlaSil
  2. Gençlere bayılıyorum yaaa çoook tatlılar :)
    Mutlu seneler :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gençler insanın içini aydınlatıyor Nihan :) Mutlu seneler canım.

      Sil
  3. Hepiniz muhteşemsiniz mutlu yıllar Handancığım.

    YanıtlaSil
  4. İyi seneler. Çok güzel ve çok mutlu bir yıl olsun 2019 :-)

    YanıtlaSil
  5. İlk cümlenle biz o enerjiyi aldık zaten :D
    Fotoğraflar da kanıtı oldu.

    Hep böyle mutlu, keyifli olun. Bol bol gülün eğlenin 2019 boyunca da!
    Mutlu seneler

    YanıtlaSil
  6. ayyyy tatlişler valla gözlerim yaşardı duygulandım yaa. hep böle bi aile olun siz işteğğ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aileler hep mutlu olsa Deep, toplumlar da mutlu olurdu.

      Sil
    2. ooooo yılın ilk en büyük lafı ooooo hihihi :)

      Sil
  7. Aydınlık yüzünün hiç solmaması dileğiyle iyi seneler Handancım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi seneler Özlem, bol bol gezelim, huzurla ve keyifle:)

      Sil
  8. Ne güzel çocuklar bunlar! En güzel yıllarındalar üstelik.
    Maşallbah onlara. Onları yetiştirenlere.
    Handan'ım 2018 de seninle bir kaç saat de olsa beraber olamak bana hediye idi.
    2019 da daha çok birlikte olmayı diliyor, gül yanaklardan öpüyorum.
    Sağlıkla, sevgiyle inşallah!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzel yaşalarındalar gerçekten de Tülin :)

      Evet 2019'da daha çok birlikte olalım canım, kocaman öptüm seni.

      Sil
  9. Sağlıklı mutlu huzurlu bir yıl dileklerimle
    Secgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu yıllar Tigris, benden de sevgiler :)

      Sil
  10. Iyi seneler diliyorum.
    Mutluluğunuz daim olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizin öyle olsun Hayalperest, mutlu yıllar.

      Sil
  11. Önce sağlık malum o olmadan diğerleri gelmez o yüzden önce sağlık, gerisi kendiliğinden gelir:)mutlu, huzurlu bir yeni yıl diliyorum Handan'cığım.
    ABBA'lı hediyene bir de buradan teşekkür edeyim dedim çünkü söz uçar, yazı kalır:)
    Sevgiler....:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, dilek listemi yazdığım yazıda ben de öyle demiştim Müjde, sağlık olsun gerisini ben hallederim diye ;)

      Keyifli günlerde kullan hediyeni, mutlu yıllar :)

      Sil
  12. Mutlu yıllar diliyoruuum..

    YanıtlaSil
  13. Allah mutluluğunuzu, birlikteliğinizi bozmasın. Mutlu yıllar
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  14. ne güzel kareler.hep böyle keyifle mutlulukla gülün.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler , bizden de sevgiler Alanay :)

      Sil
  15. çok eğlenceli görünüyor...mutlu seneler...

    YanıtlaSil
  16. Keyifli gecmis. Mutlu yillar canim 😍

    YanıtlaSil